اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار قهرمانان

مجموعه ورزشی ماهفروجک بعد از ۲ دهه نونوار شد؛

به گزارش بصیرنیوز و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ ورزشگاهی که بین دو شهر ساری و قائم‌شهر قرار دارد و بیش از دو دهه در بلاتکلیف بود و هیچ اقدامی برای افتتاح و بهره‌برداری از آن صورت نمی‌گرفت، حالا به لطف شهدا، مشکلاتش مرتفع شد و رونمایی شده است.

ساخت سالن ورزشی ماهفروجک ساری از سال ۱۳۸۴ آغاز شده بود و به دلیل مشکلات اعتباری بهره‌برداری از آن بارها به تعویق افتاد، اما در نهایت پس از سال‌ها با تأمین اعتبار و توجه ویژه به لطف برپایی کنگره سرداران شهید استان مازندران، این پروژه عظیم ورزشی توسط مسئولین برگزاری کنگره سرداران شهید استان مازندران تکمیل و به بهره‌برداری رسید.این سالن ورزشی چند منظوره ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا دارد و در زمینی به مساحت ۷۵ هزار متر مربع ساخته شده است. به گفته مجریان پروژه، زمین بازی این سالن ورزشی با استانداردهای بین‌المللی به مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مجهز به کفپوش باکیفیت و استاندارد است و امکان برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف سالنی مانند فوتسال، بسکتبال، والیبال و هندبال با سطح و تراز بین‌المللی را در این سالن فراهم می‌کند.

چهار باب رختکن، ۷۵ فضای اداری برای عوامل اجرایی و کارکنان، جایگاه ویژه و سیستم تهویه استاندارد با ۶ دستگاه هواساز و دو چیلر از دیگر امکانات این مجموعه است.

بهره‌برداری از این سالن ورزشی یکی از وعده‌های دولت‌های این چند دهه اخیر به مردم مازندران بود که متاسفانه گره‌گشایی در این خصوص صورت نگرفته بود.

اما حالا روز نهم مهرماه این مجموعه ورزشی میزبان رویداد مهمی هست تا شاید به نوعی در جشن ۶ هزارنفره این مجموعه ورزشی به صورت رسمی رونمایی شود.

ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی ماهفروجک که بعد سال‌ها بلاتکلیفی و عدم گره‌گشایی به لطف برگزاری دومین کنگره سرداران شهید استان مازندران نونوار شد، حالا میزبان اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار کشتی‌گیران و قهرمانان دیار علویان است.قرار است، با حضور مسئولان ملی و استانی این اجلاسیه برگزار  شود و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می گیرد باید شاهد میزبانی شایسته این رویداد باشیم.

در اجلاسیه جامعه ورزش قرار است قهرمانان المپیکی و پاراالمپیکی مازندرانی نیز حضور داشته باشند و تجلیل شوند.

حضور محمدهادی ساروی، حسن یزدانی، رحمان عموزاد، امیرحسین زارع از کشتی فرنگی و آزاد و دارندگان مدال المپیک پاریس و همچنین مرتضی مهرزاد، مجید لشگری و رمضان صالحی دارنده مدال طلای والیبال نشسته پاراالمپیک پاریس و به همراه مربیان مازندرانی در اجلاسیه جامعه ورزش قطعاً بر جذابیت این برنامه افزوده خواهد کرد.

گفتنی است؛ مجموعه ورزشی ماهفروجک یکبار به صورت ناقص افتتاح شده بود که فاقد برق و گاز و امکانات اولیه بود و همین امر سبب شد این ورزشگاه بزرگ بلاتکلیف بماند و حالا ورزشی‌ها مدیون خون شهدا هستند که به لطف این اجلاسیه و برپایی کنگره سرداران شهید، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ورزشی مازندران افتتاح خواهد شد.

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا