ده‌نمکی ناجی سینما می‌شود؟

به گزارش بصیر به نقل از گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ «معراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی توانست ظرف ۷ روز به فروش ۴۵ میلیون تومانی برسد؛ فیلم «دو ساعت بعد مهرآباد» به کارگردانی علیرضا فرید بعد از گذشت ۷ روز از اکران به فروش ۹ میلیون تومانی دست پیدا کرد.

نبض سینما در دستان ده‌نمکی

فیلم «معراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی توانست ظرف ۷ روز به فروش ۴۵ میلیون تومانی برسد؛ این نشان می دهد که این فیلم هم مانند سایر آثار ده نمکی برای میلیاردی شدن به روی پرده های سینما آمده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند که این امر آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند.

اکبر عبدی، حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی و لاله صبوری بازیگران «معراجی ها» به شمار می روند.

۹ میلیون بدهید «دو ساعت بعد مهرآباد» باشید!

فیلم «دو ساعت بعد مهرآباد» به کارگردانی علیرضا فرید بعد از گذشت ۷ روز از اکران به فروش ۹ میلیون تومانی دست پیدا کرد.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دوساعت بعد،مهرآباد»، عاشقانه ای است بی عاشق. و حالا معشوق که همسرش را درسقوط هواپیما از دست داده از پس انزوائی خود خواسته با پرسشی عمیق روبروست که برای یافتن پاسخ می‌بایست سفری طولانی و پرمعنا را در پیش‌ گیرد. نشانه ها حکایتی دوگانه برایش فراهم می سازدکه …

اندیشه فولادوند، پژمان بازغی، محسن حسینی، رابعه مدنی، کیومرث غفاری، نگار حسن زاده، انسیه کمالیان، آیسان کاظمی از جمله بازیگران «دو ساعت بعد مهرآباد» هستند.

نجفی از «چارسو» محاصر شد
 

فیلم «چارسو»  به کارگردانی فرهاد نجفی توانست  به فروش ۶۷ میلیون و تومان برسد.
 
حمدرضا فروتن‌، نیوشا ضیغمی‌، سوگل طهماسبی‌، کوشان بهرامی‌، رها شیرازی و رضا بادام‌چی، روشا ضیغمی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
 
«چارسو» داستان مردی مغرور و بلند پرواز است که در شرایطی خاص مجبور به مرور گذشته خود می شود.

 

«سه نفر رو خط» به دنبال خسرو ملکان

 

فیلم «سه نفر رو خط» به کارگردانی خسرو ملکان توانست به فروش ۷۰ میلیون تومانی دست یابد.

 

از جمله بازیگران این فیلم فتحعلی اویسی،مهران غفوریان، زیبا بروفه ، بهنوش بختیاری ، محمود بهرامی ، مهدی عبادتی ،علیرضا اویسی ، شکراله حسنی هستند.

«سه نفر روی خط» داستان جوانی به نام غلام است که تصمیم می گیرد از یک خانه ویلایی سرقت کند ولی درون خانه خالی بوده و… .
 
«دل بی قرار» آرام نمی‌گیرد

 

فیلم سینمایی «دل بی قرار» ساخته قربان محمدپور توانست به فروش ۱۵ میلیون تومانی برسد.
 
کوروش تهامی،شهره قمر،نازنین فراهانی، جهانبخش سلطانی،فرهاد جم، سارا خوئینی ها در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
 
« دل بی قرار» در خصوص زلزله منجیل و رودبار در سال ۱۳۶۹ است و روایت کننده قصه خانواده ای است که در این زلزله دچار مشکلاتی می شوند.
 
شروع دوباره «صبح خاکستر»ی
 
فیلم سینمایی «صبح خاکستر» به کارگردانی حسن ناظر توانست به فروش ۲۰ میلیون  هزار تومان برسد.

 

رضا آشتیانی، پیمان آذین، سیزار شکیر، زینب شکیر، رضا بادامچی، کریس روب، آرا پایایا، ریک مایرز، هوشنگ سالک و آیسته بورکایسکایته بازیگران این فیلم هستند.

 

«صبح خاکستر» داستان  ۲ برادر از هم دور افتاده است که یکی در ایران و دیگری در انگلیس زندگی می کند. مهران فرمانده یکی از گروهان های ارتش ایران است و برادر او همراه همسر خارجی اش به ایران می آید. در راه بازگشت به انگلستان اتوبوس آنها مورد حمله قرار می گیرد و …
 
«فیلادلفی» و فروش ۲۰ میلیون تومانی‌اش

 

فیلم سینمایی «فیلادلفی» به کارگردانی مشترک سیدمجتبی اسدی پور و اسماعیل رحیم زاده به فروش ۲۰ میلیون  تومانی رسید.

 

احمد نجفی، محمدرضا جامعی، هدا آهنگر، علی اوسیوند، فلور نظری، محمد عمرانی، فخرالدین صدیق شریف، رامسین کبریتی، محمدصادق یزدانی، شایان جلالی، آرمان فروغی، مریم شهبازپور از جمله بازیگران این فیلم هستند.

 

«فیلادلفی» داستان گروهی است که برای رساندن آذوقه و دارو از طریق تونل‌های زیرزمینی از مرز رفح مصر به مرز رفح غزه اقدام می‌کنند که در طول مسیر اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد…
 
خاکی‌هایی که طلایی شدند! 
 
«بوی گندم» به کارگردانی رضا خاکی هم به فروش  ۵ میلیارد و ۱۰۰  میلیون تومان رسید.
 
این فیلم داستان عرفان و دوستانش است که تصمیم دارند بر روی سکوی نفتی که پدر عرفان در آنجا شهید شده است، کنسرتی به یاد او و خیلج فارس اجرا کنند که….
 
رضا یزدانی، پولاد کیمیایی، الناز شاکردوست، علی اوسیوند، مصطفی زمانی و رضا توکلی در «بوی گندم» به ایفای نقش پرداخته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا