موج جدید انفجارها در مصر

بصیر،

نابع رسمی مصری تأکید کردند براثراین انفجارها یک سرباز درشمال سینا مجروح شد و درقاهره چندین مرکز تجاری آسیب دید وخسارتهایی نیزبه چندین خودرو وارد شد.
منابع مصری خاطرنشان کردند، انفجاری درمنطقه الطویل در شرق العریش، بزرگ ترین شهر استان سینا به وقوع پیوست که براثرآن شماری ازسربازان مجروح شدند اما نحوه وقوع انفجار و نکات مبهم آن فورا مشخص نشد.

به گفته تلویزیون نیل ، ساکنان منطقه مزبور صدای انفجار را شنیدند و نیروهای امنیتی پس از آن فورا منطقه را پاکسازی کرده و در آن یورشهایی انجام دادند. دستکم دو بمب نیز در منطقه المطریه واقع در شرق قاهره منفجر شدند که در نتیجه آن آسیبهایی به شماری از مغازه ها و مراکز تجاری از جمله دو شرکت خطوط تلفن همراه وارد شد.

براساس این گزارش، کارشناسان مواد منفجره از دو محل انفجار که سپیده دم امروز روی داد، بازدید کردند و تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد که هر یک از این بمبها دستکم ۵ کیلوگرم وزن داشته است. این موج جدید انفجارها تنها چند ساعت پس از انفجار شدید عصر دوشنبه روی دادند که در مقابل دادگاه عالی واقع در مرکز قاهره به وقوع پیوسته و در نتیجه آن دستکم دو تن کشته و تقریبا ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

 

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا