در آغاز سال سوم شورای ششم فریدونکنار؛

میرمرادی رئیس و ذاکری نائب رئیس شد/یک افشاگر در پست سخنگویی

جلسه انتخاب هیئت رئیسه اعضای شورای شهرفریدونکنار با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و اعضای شورای شهر برگزار شد.

به گزارش بصیرنیوز، جلسه انتخاب هیئت رئیسه اعضای شورای شهرفریدونکنار با حضور ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار، داداش‌نژاد بخشدار مرکزی و اعضای شورای شهر برگزار شد.

در این جلسه با اخذ رای از اعضای شورا، سیدحسین میرمرادی با پنج رای به‌عنوان رئیس شورا و حسن ذاکری با پنج رای به‌عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.

همچنین رضا جانعلی‌پور با پنج رای به‌عنوان منشی شورا و محمود شمسی و علیرضا عباسی با پنج رای به‌عنوان نماینده شورا در شورای شهرستان انتخاب شده‌اند.

گفتنی است محمود شمسی با پنج رای به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون صد (بدوی) و کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ و علیرضا عباسی با پنج رای به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون صد (تجدید نظر) و سیدحسین میرمرادی به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون معاملات شهرداری انتخاب و معرفی شدند.

رضا جانعلی‌پور نیز با پنج رای به‌عنوان نماینده شورا در کمیسیون تقسیط (۷۷) و سخنگوی شورا به‌مدت یک سال انتخاب و معرفی می‌شوند.

به گزارش بصیرنیوز، در انتخابات صورت گرفته برای هیئت رئیسه جدید، تمام مسئولیت‌ها مانند گذشته بوده و فقط جانعلی‌پور که اخیرا با انتشار برخی از نامه‌ها و مطالب در صفحه مجازی خود دست به افشاگری نسبت به عملکرد شورا و شهرداری زده بود در جایگاه سخنگویی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا