اختصاصی/ سخن ویژه سردبیر

حذف امر به معروف سناریوی جدید شکست خورده غرب

بصیر/

اگر کمی به اتفاقات ایجاد شده در چند روز اخیر در بحث پاشیدن اسید به نام امر به معروف از سوی برخی از افراد بر چهره بانوان اصفهانی توجه بیشتری شود می توانیم به پشت پرده و دست داشتن افکار غربی و برنامه ریزی شده از سوی دشمنان و تکراری بودن این سناریو دست پیدا کنیم.

یکی از مهمترین اهداف در دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتصال این نظام و انقلاب به نهضت عاشوراو کربلای حسینی است و در مجموع می توان چنین گفت که غرب و سلطه جهانی در واقع با اسلام و تشیع مشکل دارند، چرا که آنرا خط توشه و چراغ راه حرکت مسلمانان می دانند، چراغ راهی که بر پایه فداکاری، ایستادگی، صبر، استقامت و انزجار از پلشتی و زشتی است و مبارزه با هر سلطه و استعمارگری را در اولویت خود قرار می دهد.

غرب که پس از پیروزی جمهوری اسلامی به نوعی خود را شکست خورده اصلی دانست همواره تلاش کرد در کوچکترین فرصت های بدست آمده بزرگترین ضربات خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد سازد و بدین ترتیب از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

یکی از این فرصت ها که برای جمهوری اسلامی ایران همواره مغتنم و بزرگ شمرده شده است ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) است، سناریوهای بیشماری در این ایام از سوی غرب و به دست عوامل داخلی شان سال هاست که در جریان است و مهمترین آن به وقایع فجیع و قابل تامل عاشورای ۸۸ در خلال فتنه می باشد که البته بار دیگر با شکستی سنگین روبه رو گشت.

شاید این مسئله در اذهان بسیاری از متدینین و شیعیان هرگز تضادی با سوگواری در ایام محرم نداشته باشد، اما متاسفانه افرادی که از سوی غرب و نظام سلطه جهانی ترغیب و تشویق می شوند، با ایجاد شایعه و شائبه در این ایام به دنبال تحقق اهداف شوم استکبار هستند.

اما سوالی که در اینجا ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است، این است که چرا در این ایام بیشتر خرابکاری ها و مشکلات به وجود می آید و آنرا در قالب مشکلات نظام جمهوری اسلامی ایران می نامند، آیا غیر از این است که آنها می خواهند با توطئه های جدید می خواهند قلب شیعیان را از رشادت ها و شهامت ها سید و سالار شهیدان دور کند، آیا غیر از این است که ایننظام بر مبنای عاشورای حسینی و نهضت این امام همام به وجود آمده است، آیا این افکار به ذهن ها متبادر نمی شود که تمامی این جریانات برنامه ریزی شده است و ما هم در توهم بی خیالی صهیونیسم هستیم، آیا اینها حربه ای دیگر برای تاختن به شیعیان و زیر سوال بردن ارزش های نظام مبتنی بر پایه عاشورای حسینی نیست؟

اگر به فتنه ۸۸ و حوادث عاشورای آن سال نگاهی بیاندازیم می بینیم که شباهت های زنجیره ای بسیار زیادی با جریان اسید پاشی امسال وجود دارد، اعمال اینکار شنیع در ایام محرم تجمع اعتراض آمیز، تحریک مرد زن نما و شعارهای فمنیستی آیا هنوز برای عده ای شک را ایجاد کرده است که این امر سازماندهی شده نیست؟ آیا دست زدن و جشن و پایکوبی در این روزها که مصادف با شهادت مظلومانه امام حسین (ع) در ایران اسلامی شده خواسته دشمنان ما نیست، کدام عقل سالم و انسان شیعه ای در این ایام دست به چنین کاری می زند؟

صهیونیسم امروز به خوبی فهمیده است تنها راه شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سلطه بر آن گرفتن روحیه ولایت مداری و جهادی مردمان این سرزمین است که آنهم به واسطه نهضت حسینی بدست می آید.

 

به هر ترتیب آنچه مسلم است امر به معروف در بین آمران از ضوابط و روابط خاصی برخوردار است و شیعیان بر اساس اصول و قواعدی که اسلام در اختیار آنها قرار داده است اقدام به انجام اینکار می کنند و اقدام عملی را به دستگاه های قضایی می سپرند، آنچه که برای همه به اثبات رسیده است، این می باشد که این اعمال قطعا از سوی غرب صورت پذیرفته تا در این روزهای باارزش خداوند به افکار پلید خود که مهر ولایت و حذف اسلام از این نظام جمهوری است، دست پیدا کنند، غافل از آنکه ما ایرانیان و شیعیان عاشق معشوقی هستیم که ۷ بار قبر مطهرش را شخم زدند، سالها زیارت قبرش را ممنوع اعلام کردند اما اربعین هر سال ۱۷ میلیون زائر دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا