تغییرات در تراکتورسازی آغاز شد

با اتمام مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، پرونده کاری تراکتورسازی در این فصل با عنوان نایب قهرمانی جام حذفی به پایان رسید. تراکتورسازی که این فصل در لیگ برتر هم به عنوان بهتری از سومی دست نیافت، به احتمال زیاد فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد.

شهرام دبیری عضو شورای شهر تبریز و عضو کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی معتقد است مسئولان این شهر به دنبال تشکیل یک شرکت سهامی عام و واگذاری سهام باشگاه تراکتورسازی هستند.

دبیری در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ما دنبال واگذاری تیم هستیم و هیچ‌ موقع تراکتورسازی را تنها نمی‌گذاریم.

وی تأکید کرد: با تعدادی از بزرگان شهر تبریز صحبت کرده‌ام و قرار است اگر بشود با تشکیل یک شرکت سهامی عام، باشگاه را به مردم واگذار کنیم.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه طرح «کمک ۵۰۰ میلیون تومانی شورای شهر به باشگاه تراکتور» مصوب شده است، گفت: دنبال این هستیم که اگر بشود، کمک‌های اولیه از طریق شهرداری و شورای شهر به تیم صورت بگیرد و سپس باشگاه به مردم، واگذار و از طریق یک هیأت امنا اداره شود.

دبیری یادآور شد: هدف ما این است که تراکتورسازی دیگر وابسته به یک شرکت و حتی فرد خاصی نباشد. اگر بشود این طرح را همین امسال عملی می‌کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که در صورت واگذاری تراکتورسازی، آیا این باشگاه باز هم می‌تواند بازیکن سرباز بگیرد؟ گفت: ما دنبال یک راهکاری هستیم تا ارتباطاتمان برقرار بماند و بتوانیم بازیکن سرباز هم بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آغاز تغییرات در باشگاه پرطرفدار تراکتورسازی بعد از فینال جام حذفی کلید خورده و به نظر می رسد در اولین گام مسئولان این باشگاه به دنبال سرمربی جدید و جانشین امیر قلعه نویی هستند. این درحالی است که این باشگاه از نقل و انتقالات هم محروم است و کار سختی برای فصل بعد دارد با این حال تغییرات فنی در تراکتورسازی قطعی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا