معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

ناچار به جابه‌جایی و تغییر هستیم/از مردم فریدونکنار عذر می‌خواهیم

بصیر، علیرضا یونسی رستمی در آئین تودیع و معارفه فرماندار فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: مقام و مسئولیت وسیله‌ای برای خدمت‌رسانی به مردم است.
وی با بیان اینکه اسلام دو وجه دارد، تصریح کرد: ظاهر اسلام نماز و روزه و اعمال آنها و وجه باطنی آن معرفت دینی و انسانیت است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه این منصب در نهایت از مسئولان گرفته می‌شود، گفت: مدیران نباید اسیر پول و منصب شوند و باید برای بندگی خداوند تلاش کنند.
یونسی با بیان اینکه یک مدیر باید مردم‌دار باشد، خاطرنشان کرد: منزلت آدمی به پاکی انسان و ارزش درونی او است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت خط قرمزی ندارد، گفت: فرماندار اسبق این شهرستان تخلفی کرد و عزل شد و در واقع تغییرات این استان در راستای خدمت به مردم است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه امروز ناچار به جابه‌جایی و تغییر هستیم و از مردم فریدونکنار عذر می‌خواهیم، تصریح کرد: فرماندار باید وقت خود را برای مردم بگذارد و برای گسترش ارزش‌های فضیلتی و فرهنگی برنامه‌ریزی داشته باشد.
یونسی افزود: کاهش بیکاری و فقر از مهم‌ترین وظایف فرمانداران است و در دولت قبل از احمدی نژاد گندم وارد نمی‌کردیم، در دولت گذشته گندم وارد کردیم.
وی خاطرنشان کرد: در دولت قبل تورم به مرز بیدادگری رسیده بود و اقتصاد قبل از دولت احمدی نژاد بسیار خوب بود اما در زمان دولت قبلی حدود ۶ دهم منفی شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته ای به جمع بندی خوبی رسیدیم گفت: در زمانی که مصوبات دولت گذشته مدیران و شرکت‌ها را به سمت فیش‌های حقوقی سوق می‌داد این دولت متوجه شد و آنها را عزل کرد.
یونسی اظهار کرد: در مسائل اقتصادی مشکلات فراوانی داریم و البته با وجود آب و هوای مناسب در مازندران و استفاده از دریا می تواند شرایط اقتصادی در این استان را بهبود بخشد.
وی خاطرنشان کرد: باید از اقتصاد دریایی در ابعاد مختلف در مازندران استفاده کند و فریدونکنار باید در حوزه کشاورزی، باغداری و گردشگری ورود پیدا کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: در حال حاضر هیچ چاره‌ای نداریم جز اینکه به حواشی دامن نزنیم، وحدت خود را حفظ کنیم، همه در کنار یکدیگر قرار بگیریم چرا که امروز پرداختن به اموری که منفعت مردم در آن نیست خیانت به آنها است.
یونسی اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های مازندران در حوزه اقتصادی استفاده کنیم و متاسفانه از زمین، آب و خاک در مازندران استفاده مطلوب نکردیم.
وی گفت: کاهش مشکلات اقتصادی مردم و بهبود وضعیت معیشتی باید در اولویت فعالیت فرماندار باشد و همچنین در موضوعات اجتماعی نیز با مشکلات فراوانی رو به رو هستیم که نیاز به رسیدگی دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در زمینه طلاق، اعتیاد و فساد وضعیت استان و فریدونکنار مطلوب نیست و متوسط طلاق در مازندران ۲٫۸ و بالاتر از میزان کشوری است خاطرنشان کرد: بنابراین باید به فعالیت‌های های اجتماعی جامعه توجه بیشتری شود.
یونسی تصریح کرد: در فریدونکنار که پرچم‌دار ایمان و پرهیزگاری است چرا نباید در زمینه طلاق احساس دردمندی داشته باشیم و مسئولیت اصلی را در این زمینه خانواده‌ها دارند که لازم است توانایی این را داشته باشیم تا حریم خانواده حفظ شود.
وی افزود: در زمینه اجتماعی و رفع آن دولت ۱۰۰ درصد حمایت می کند و نباید در این زمینه جزیره‌ای عمل شود و فرماندار فریدونکنار باید در این موارد به خوبی ورود کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برای نخستین بار از سوی شرکت کاله محصولات لبنی به روسیه صادر شد و شرکت هلدینگ مازندران خزر روس در حال شکل گیری است و اگر ایجاد شود در زمینه صادرات میزانش افزایش می‌باید.
یونسی خاطرنشان کرد: فاز دوم بندر امیر آباد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان تکمیل شد و طرح تجهیز و نوسازی اراضی مازندران با اعتباری ۲۲ میلیارد تومان انجام شد.
وی تصریح کرد: احداث ۲۳۴ کیاومتر کانال بتنی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال، خرید ۱۶ هزارتن برنج محلی و ۲۵۰ هزار تن گندم تولیدی برای مازندران و همچنین راه‌اندازی ۱۷۰ شرکت تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل از اقداماتی بود که انجام شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مازندران جز ۵ استان کشور است که ۶ دهم درصد کاهش بیکاری داشته است و در سال گذشته ۱۴۰۰ کیلوگرم از این استان صادرات خاویار انجام شد که رتبه نخست را کسب کردیم.
یونسی اظهار کرد: سرعت ساخت و تعمیر جاده‌های مازندران بیشتر شده است و همچنین دو نیروگاه بزرگ برق به ظرفیت ۵۰۰ و ۳۸۸ مگابات در غرب و مرکز ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه در دولت قبل تولید ماهی در قفس ۴ قفس بوده است گفت: در این دولت به حدود ۶۸ قفس رسید.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: احداث بزرگترین مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در خاورمیانه با تولید دو هزار تن گوشت خاویاری و صادرات انواع آبزیان در این دولت انجام شد.
یونسی تصریح کرد: در سواحل ۱۱ نقطه ساحلی بهسازی و زیباسازی شد و ۱۲ کیلومتر از ساحل نیز آزاد شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه ۲۵ شاخص از شاخص‌های امنیتی استان کاهش پیدا کرده است گفت: در حوزه تامین امنیت نرم نصب دوربین در شهرستان‌ها را گسترش می‌دهیم و در سطح استان ۲۸۰ دوربین با بودجه ۵ میلیارد تومان خریداری و در اختیار شهرداری‌ها قرار داده شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بابا خودت تواینچها سال چیکار کردی مردمدیگه زمان احمدی اصغری رو فراموش کردند
    چرا از خود فریدونکناریها فرماندار انتخاب نشد؟//
    البته اقای معاون استاندار که خودش بخاطر فامیلش پست گرفته بیشتر از این انتظار نمیشه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا