فرمانده دوران دفاع مقدس:

کسی که می‌گوید بسیج نباید وارد عرصه سیاسی شود گفتمان امام را نشناخته است

بصیر، سردار علیجان میرشکار در یادواره شهدای روستای نوایی‌محله فریدونکنار با اشاره به اینکه یکی از شعارهای محوری دوران انقلاب “نهضت ما حسینیه ، رهبر ما خمینیه” بود، اظهار کرد: این شعارها بیانگر این بود که هم امام به دنبال شاخص‌های واقعه کربلا بود و هم مردم هدف و گفتمان امام برای پیاده کردن اصول اسلام را درست تشخیص دادند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران مسیر صحیح را برای حراست از انقلاب به درستی تشخیص دادند.
فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: محبت به اهل بیت، معرفت به اهل بیت، اطاعت از اهل بیت و نصرت اهل بیت چهار دیواری است که می‌تواند امنیت انقلاب را تامین کند و سقف آن کلمه لااله‌الاالله است.
میرشکار گفت: محبت به اهل بیت همان عشق و علاقه‌ای است که تمامی مردم به ساحت اهل بیت دارند و در ماه عزای امام حسین(ع) یک نمونه‌ی آن را شاهد هستیم که همگان بر سر و سینه می‌زنند.
وی خاطرنشان کرد: معرفت به اهل بیت از مهمترین دیوارهای است که باید برای بدست آوردن آن تلاش کرد تا شناخت صحیحی از ائمه خود داشته باشیم.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه افرادی در معرفی یاران امام دچار اشتباه هستند گفت: برخی افراد به یاران امام می‌گویند رهبران انقلاب که این اشتباه است و رهبری انقلاب مختص به امام بود و بقیه افرادی که کنار امام بودند به عنوان یاران امام معرفی می‌شوند.
میرشکار تصریح کرد: نهضت حسینی یعنی ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از همه‌ی مظلومان عالم که مردم ایران این نهضت را به خوبی ادامه دادند.
وی با اشاره به اینکه مردم ما همیشه از مسئولان جلوتر حرکت می‌کنند گفت: گفتمان رهبری همان گفتمان امام است و چشم ما به چند قوه و مسئولان نبوده و نباید باشد.
فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هرکجا که نیاز به اقدام فرهنگی، دفاعی، اقتصادی و سیاسی داشته باشد بسیج باید در صحنه باشد و اگر کسی به غیر از این بگوید بسیج، سپاه، رهبری و گفتمان امام را نشناخته است.
میرشکار تصریح کرد: نیروهای ۷ کشور به صورت سازماندهی شده در حال جنگیدن در برابر استکبار هستند که نشان از ترویج گفتمان امام است.
وی ۳ عامل را موجب پیروزی ملت ایران برابر استکبار دانست و افزود: ولایت فقیه، ایمان مردم و حضور در صحنه موجب شکست دشمن شده است.
فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هدف شهدا ترویج ایثار، ایستادگی در برابر استکبار، دفاع از مظلومان، پیروی از اهل بیت بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا