آخرین وضعیت آب معدنی دماوند

بصیر ،فرماندار دماوند گفت: آب معدنی دماوند پس از یک هفته همچنان پلمپ است و کارگران هیچ گونه فعالیتی ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، محمودی فرد ضمن اعتراض به عملکرد، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام نام یکی از شرکت های متخلف تولید آب معدنی از مردم خواست از مصرف آب معدنی دماوند پرهیز کنند.

وی گفت: این شرکت به دلیل بی توجهی به رفع آلودگی میکروبی و توقف تولید با حکم قضایی مورد پیگرد قانونی است که در این خصوص هیچ هماهنگی بامسئولان شهرستان صورت نگرفته است.

محمودی فرد افزود: معاونت قضایی دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده که دوازده شرکت آب معدنی درکشور مشکل داشتند که تذکرات لازم به آنان داده شد،اما تنها آب معدنی دماوند در رسانه ها اعلام و پلمپ می شود.

وی گفت: بنده نیز اعتراضم را به استاندار تهران اعلام کردم ،چرا که این شرکت دارای یکصد و پنجاه نیروی کاری بوده که اکنون بیکارند.

دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه علت دستور پلمپ شرکت آب معدنی آلودگی میکروبی بوده، تاکید کرد: بر اساس ارزیابی های سازمان غذا و دارو و پس از اعلام عمومی در خصوص تخلف تعدادی از شرکت های آب معدنی به شرکت آب معدنی دماوند نیز دستور توقف تولید و پلمپ داده شد که متاسفانه در بازدید مجدد بازرسان سازمان برای کسب اطمینان خاطر از عدم تولید و توزیع تا رفع نقایص و برطرف کردن آلودگی میکروبی متوجه شدیم شرکت به تولید محصول و تخلف دیگری در تغییر تاریخ تولید آب معدنی ها دست زده است.

وی گفت: هم اکنون شرکت آب معدنی دماوند به دلیل تخلفات پیاپی با حکم قضایی مجدد پلمپ و تولیدش متوقف شده و تحت پیگرد قانونی است.

آب معدنی دماوند ۴۰سال سابقه فعالیت زیر نظر یک شرکت فرانسوی دارد.

شمال نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا