بازی خوردگان توافق نامه ژنو

خواص دوباره به قدرت رسیده برای این ملت، تره هم خرد نمی کنند

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، تاریخ کشورها مشحون از خوشی ها و دردها ست که انعکاس آن در رویت یکایک سطورآن ، روح هر میهن پرستی دستخوش تغییرات گسترده ایی می شود که هویت حقیقی آنان را افشا می کند تاریخ ایران زمین نیز از همین قاعده ، پیروی می کند.

 با خواندن سرگذشت پادشاهان و سردارانی که عزت و غرور این ملت را پاس داشتند در رنگین کمانی از شور و شعف ، زمزمه قدرت سرمی دهند و در ضعف و سستی اینان ، زانوان غم در بغل می گیرند .

بدترین درد آنجاست که در برخی از باخت های ناشی از کاهلی و خیانت قبله های عالم این سرزمین ! شیپور پیروزی دمیده می شد و وقتی جامعه در تغییرات زمان ، ورق خورد خیانت ها و خباثت ها خود را نشان داد این ملت بودند که در بازی بزرگان ، بازی خوردند ولی این امر هیچگاه نسل های درگیر را تبرئه نساخته است و حتی خواص را چنان در تنگناهای تحلیل های میهن پرستانه قرار می دهند که تا قیام قیامت ، تن هایشان در گورها می لرزند ” امروز ” نیز به تاریخ خواهد پیوست ولی نگذاریم قضاوت تاریخ ، ما را چهارطاق به دیوار خیانت بکوبد.

 امروز فرقی اساسی با دیروز دارد و آن یک انقلاب شکوهمند با خیل کثیری از مردان و زنانی که با مشت های گره کرده بر خون غلطیدند و فرزندانی که هشت سال چون کیسه سنگرها ، تیر و ترکش غرب را به جان خریدند تا خاک و ارزش محفوظ بماند خیل جوانانی دیگر که در تارهای عنکبوت گروهک ها گیر کردند و از زندگی محروم شدند همه و همه در رویارویی این سرزمین با استعمار هزینه شده اند که هیچگاه تاریخ از خونشان نخواهد گذشت و هر کسی که بخواهد در ذیل شیپور پیروزی ، حرکات نابجا و مکالمات سازش را بصورت سری و محرمانه به پیش ببرد و منافع این ملت را به قربانگاه ببرد یقینا فردایی نچندان دور باید پاسخگو باشد چون اینبار خون شهیدان ، اشک مادران و گریه های جانسوز فرزندان شهدا ، طناب رسوایی گردنشان خواهد شد.

 آنانی که از ذوق ارتباط با آمریکا تمامی ورق های بازی را همان ابتدا رو کردند و در تهدید ها و رجزخوانی ها یشان ، زود بر ویلچر ضعف می نشینند و در مراودات بین المللی، خنده از لب شان نمی افتد و در دیدار با هیئت اروپایی ، بی ادبی می بینند و باز لبخند می زنند ولی در داخل در کوچکترین انتقادی به منتقدین ، هزاران انگ حوالت می دهند از اسرائیلی بودن گرفته تا افراطی گری و خودسربودن .

چرا که اینان نمی خواهند در مسیر سازش پیروزمندانه شان ! ساز مخالفی بشنوند تا در خود شیفتگی شان خللی ایجاد نشود در خانه شهدا وارد می شوند به جانبازان سر می زنند ولی به مسبب اصلی این همه ظلم ، واژه مثبت ” مودب ” هدیه می دهند از فهمیده ها خجالت نمی کشند که همراه با یک نارنجک تانک امریکایی را به هوا فرستاد آنگاه این ملت را از توان نظامی آمریکا می ترسانند بودجه کشور را نه بر سیره ی مقاومت بلکه بر اقتصاد وابسته می ریزند بودجه دفاعی را کاهش می دهند و دفاع از دهک های پایین جامعه را گداپروری می دانند ولی بر حقوق خویش می افزایند و کاخ طاغوت را بر روی مردم می بندند و هواپیماهای اختصاصی وزرا اجازه پرواز میدهند و آقازاده های مجرم دوباره دفتری در گوشه ی وزارت اقتصاد می گیرند تا در توسعه واردات ، بر انحصار آن چنگ اندازند.

 همه و همه نشان می دهد که خواص دوباره به قدرت رسیده برای این ملت فهیم ، تره هم خرد نمی کنند و از اسرائیل نامحرم ترشان می دانند و در اقتصاد نیز بسان دولت سردار سازندگی ! عدالت نمی جویند چرا که سکان به همان کوتوله های اقتصاددان لیبرال وطنی سپردند که از روی دست لیبرالیست های آمریکایی کپی برمی دارند برایشان مهم نیست که محله های هارلم در این کشور تعدادشان فزونی یابد چون درصد کمی باید به اوج منفعت برسند.

 دردا و دریغا که خواص انقلابی ما در لاک سکوت تلخ فرو رفته اند شاید از خجالت برخی تیرهایی که در چله گذاشتند و بر دولت پیشین فرود آوردند نمی توانند دم برآرند.

 آری امروز باید شریعتمداری انقلابی در دانشگاهها از سوی برخی اسرائیلی خطاب گیرد چراکه کسی کفران نعمت کند بهتر از این نصیبی ندارد.

 اینان علنا کلام گهربار رهبر فرزانه  درباره احمدی نژاد و دولتش را نادیده می گیرند(گر چه همه ما به این معتقد هستیم که احمدی نژاد اشتباهات بعضا مهمی هم داشته است) و چنان سیاه نمایی می کنند که گویا انقلابی دیگر برضد طاغوت در گرفته است و احمدی نژاد عنقریب باید به پس از یک محاکمه به جوخه اعدام سپرده شود چرا که او صحبت از رفتن خانمها به ورزشگاه ها کرده است و آن یکی صحبت از مکتب ایرانی نموده است ولی هیچکس نمی بیند که در سایه سار اینهمه اهانت ، ناموس این انقلاب را به تاراج می دهند و کسی دم بر نمی آورد مکالمه با کری و اوباما براحتی آب خوردن شده است و محتوای آن و کل مذاکرات را از مجلس مخفی می دارند ولی ریاست مجلس هیچگاه ترشرویی نمی کند ولی برای احمدی نژاد شمشیر از رو بسته بود برای یک تند روی احمدی نژاد در مجلس در باره برادرش ، چه رفتاری از خود بروز دادند اما در رابطه با اینهمه اهانت به مجلس تا آنجا که تعطیلی آن را حجاریان تست کرد با ژست دیپلماتیک فضای مجلس را آرام نگه می دارند برای همراهی با روحانی ، قوه قضاییه دستور ملاقات با فتنه گران صادر می کند و برای سفر روحانی به نیویورک جهت پیش کشی ده ها تن از زندانیان امنیتی آزاد می کنند ولی هنگام حضور احمدی نژاد در نیویورک مشاورش را به اوین می برند همانطور که امام راحل ، فرصت به بازرگان داد تا عملا به برخی خواص انقلابی همراه خود اثبات کند که این مرحوم ، قافله سالار خوبی برای انقلاب نیست.

 امروز نیز رهبر سکوتی پر معنا دارد تا بی اعتمادی به غرب بازهم برای برخی خواص اثبات گردد تا آن زمان ما کورسوی حضوریم تا نسل های امروز بدانند که مقاومت زنده است و در زمان مقتضی به یک اشارت رهبر، کفن پوش ۹ دی را دوباره برپا می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا