محمد نوری

۶ امتیاز دو بازی آینده از نان شب واجب‌تر است

به گزارش بصیر به نقل از فارس، محمد نوری در خصوص جلسه شب گذشته با محمد رویانیان اظهار داشت: به نمایندگی از همه بازیکنان در یک جلسه بسیار خوب با رویانیان شرکت کردیم که در این جلسه در خصوص مباحث مختلف از جمله مشکلات بازیکنان صحبت شد که آن را با مدیرعامل در میان گذاشتیم.

رویانیان قول داد که مشکلات برطرف می‌شود و من هم این موضوع را به سایر بچه‌ها انتقال دادیم.

نوری ادامه داد:‌ ما دو بازی حساس یعنی ۶ امتیاز در پیش داریم و به نظرم این امتیازها از نان شب برای ما واجب‌تر است. انشاءالله با تمام تمرکز خود به این بازی‌ها فکر می‌کنیم و مسئولان هم به فکر رفع مشکلات هستند.

وی در پاسخ به سؤالی که برخی‌ها می‌گویند شما به همراه سیدجلال حسینی و محسن بنگر شب گذشته از رویانیان پول گرفته‌اید،‌گفت: از یک ریال هم خبری  نبود چه برسد به اینکه ما سه نفر پول بگیریم. مسائل ریز و درشت این جلسه را بچه‌ها می‌دانند. سردار باید حمایت شود و من نمی‌دانم چرا وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس کمک نمی‌کند. من امیدوارم که هر چه سریع‌تر به باشگاه پرسپولیس کمک شود تا اینکه بتواند در حساس‌ترین شرایط خود به بازی‌های باقیمانده با خیال راحت فکر کند.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما بازی بسیار حساس و شاید سرنوشت‌سازی را مقابل تیم خوب فولاد داریم و باید هر چه در توان داریم به نمایش بگذاریم تا دست خالی آن بازی را ترک  نکنیم و بعد از این مسابقه باید خود را برای یک دربی حساس آماده کنیم. پس نباید خدای ناکرده تمرکزمان را به هم بزنیم. ما سعی نکردیم که برخی مشکلات‌مان بزرگ‌نمایی شود و به نظرم در یک کار منطقی و برای حفظ آرامش تیم همه مشکلات را به رویانیان گفتیم و انشاءالله همه چیز حل می‌شود.

نوری در پاسخ به سؤالی که به نظرت این مشکلات در دو بازی آینده به قرمزپوشان ضربه می‌زند یا خیر، گفت:‌آنقدر بچه‌های ما با غیرت و تعصب هستند که می‌دانند وظیفه‌شان مقابل هواداران چیست. تا امروز چقدر درباره مشکلات از زبان بازیکنان مصاحبه و حرف شنیده‌اید؟ با توجه به مشکلاتی که داشتیم اما همه کار خود را ادامه دادند و مطمئن باشید چیزی جلودار ما نیست و امیدوارم بتوانیم آخر فصل شرمنده هواداران نشویم. البته اگر مشکلات هم زودتر حل شود با خیال راحت‌تر کارمان را دنبال می‌کنیم. مخصوصا در دو سه بازی آینده که به نظرم جنگ و فینال زودرس است.

 

نوری تاکید کرد: با توجه به موقعیت حساس پرسپولیس عده ای با بیان حرف هایی می خواهند ما را به حاشیه ببرند.مثلا می گویند که بازیکنان تیم عمداً در مراسم جشن ۵۰ سالگی حاضر نشدند، در صورتی که ما فقط برای استراحت بیشتر در مراسم شرکت نکردیم و احترام پیشکسوتان همیشه برای ما واجب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا