اختصاصی (11)/ گزارش بصیر از راهپیمایی 22 بهمن در فریدونکنار- قسمت دوم

شکوه حضور حماسی مردم و مسئولین

به گزارش خبرنگار بصیر، همزمان با فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی اسلام بر استکبار، پیروزی حق بر باطل و روز به گل نشستن کشتی استبداد در باتلاق مردمی جمهوری اسلامی ایران، مردم ولایتمدار شهرستان فریدونکنار پا به پای دیار شهید خیز استان مازندران و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به خیابان ها آمدند و بار دیگر آب سردی بر آتش نقشه های خبیث استکبار ریختند و با فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل لرزه بر اندام مستکبرین جهانی شیطان صفت انداختند.

به همین مناسبت خبرنگار بصیر در جمع این مردم ولایی حاضر شد و با آنها به گفتگو پرداخت.

سید هادی میرانی کناری عضو شورای شهر یادآور شد: علت حضور حماسی مردم برای تودهنی زدن به آمریکا در پی مسائلی است که در توافقات هسته ای به وجود آمد و این حضور پر شور موجب شد که مسئولین نیز دلگرم شوند، جای خوشحالی دارد که مردم پس از ۳۵ سال همچنان در صحنه هستند و این حمایت ها موجب استمرار این انقلاب و پیروزی کشور در میادین بین المللی می گردد.

علی خان بابایی شهردار فریدونکنار نیز تصریح کرد: این حضور بزرگترین و بهترین پاسخ به افرادی است که از گزینه های بر روی میز دم می زنند.

میرمرادی رئیس شورای شهر فریدونکنار گفت: امام (ره) ملت شریف ایران را شناخته اند و در این ۳۵ سال ملت در تمام وقایع در صحنه بوده اند و اگر امروز یاوه گویانی چون آمریکا در کنار مذاکره اعلام می کند که ما گزینه نظامی را روی میز داریم، امروز ملت فریدونکنار همانند کل کشور ثابت کردند که گزینه نهایی را این مردم هستند که اعلام می کنند و تصمیم نهایی را آنها می گیرند.

سردار نانواکناری نیز اذعان داشت: ۲۲ بهمن یاد آور حماسه ای است که از امام (ره) به یادگار مانده است و این اقتدار را هر ساله با حضور گسترده مرد و زن، پیر و جوان در سطح شهرستان فریدونکنار شاهد هستیم.

وی افزود: مردم ما همچنان بر آرمانها و ارزشهای خود و انقلاب پای بند هستند و در خط امام و رهبری ایستاده اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا