فرمانده سپاه فریدونکنار:

هدف اغتشاش خیابانی تغییر اولویت‌ها در افکارعمومی است

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: نظام سلطه پیش از اغتشاشات خیابانی به‌دنبال ایجاد اغتشاش فکری در افکار عمومی برای تغییر اولویت‌ها است.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان فریدونکنار اظهارکرد: فضای اندیشه‌ورزی در جامعه نخبگانی و توده‌های مردم مبتنی بر اندیشه‌های امام امت و به برکت انقلاب اسلامی از انجماد فکری عصر طاغوت خارج شد و مردم با تفکر و تدبر در ساخت آینده کشور سهیم شدند.

وی با اشاره به اینکه ما درحال حاضر درگیر یک جنگ ترکیبی با دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: نظام سلطه پیش از اغتشاشات خیابانی به‌دنبال ایجاد اغتشاش فکری در افکار عمومی برای تغییر اولویت‌ها است.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: هدف دشمن عقب افتادگی ملت ایران از آرمان مقدس استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به‌عنوان یک الگوی موفق در جهان معاصر است که خون آورد هزاران شهید بوده و در نتیجه به‌دنبال تحمیل استعمار نوین و غارت سرمایه‌های تمدنی ما با ظاهری فریبنده است.

برمر با بیان اینکه ابزار دشمن در استعمار نوین، تبلیغات فریبنده و تحریف تاریخ است تاکید کرد: در شیوه استعمار نوین بر خلاف عصر استعمار کهن در قرن‌های گذشته، استکبار جهانی به‌دنبال فتح قلوب و عقول مردم ملت‌های متمدنی چون ایران اسلامی است.

وی گفت: مجمع بسیج محلی برای گسترش تفکر، تامل و تدبر توده نخبگانی جامعه است تا بتوانیم در حل نظام مسائل جامعه موثر باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا