در این کمیته چه می گذرد

جعل اسناد در فروش ساختمان کميته ملي المپيک

به گزارش بصیر به نقل از ورزش ۳، چند ماه پيش محمود خسروي‌وفا، رئيس کميته پارالمپيک و نايب‌رئيس کميته در يک نشست خبري صحبت‌هايي را در خصوص فروش ساختمان گاندي مطرح کرد که اين ساختمان با قيمتي زير قيمت مصوب به فروش رفته است. بعد از آن بود که علي‌آبادي هم براي اينکه از غافله عقب نماند و بتواند از خود دفاع کند خبرنگاران را به کميته دعوت کرد و در يک نشست و با مدرک صحبت‌هايي را مطرح کرد.

به گزارش فارس، بعد از اينکه اين اتفاقات رخ داد قرار شد مسئولان کميته حقوقي کميته در اين خصوص تصميم بگيرند، اما همچنان هيچ نظري و رأيي درباره اين پرونده مطرح نشده است. اين مصاحبه‌ها و صحبت‌ها مدت طولاني در رسانه‌ها مطرح بود و هر کدام ديگري را به کاري متهم مي‌کرد.

حالا بعد از چند ماه از اين ماجرا و صحبت‌ها در حالي که قرار است انتخابات کميته ملي المپيک فردا (دوشنبه) برگزار شود، اتفاق جالبي رخ داده و آن اين است که در تاريخ ۱۱ آبان ۸۹ ساعت ۱۵ جلسه هيأت اجرايي تشکيل مي‌شود و صورت‌جلسه هم درباره مسائل مطرح شده فروش ساختمان گاندي است. در اين جلسه که علي‌آبادي، افشارزاده، مهدي قدمي، خسروي‌وفا، مهدي کرباسيان، مهدي هاشمي، مشحون، رباب شهريان، کفاشيان، ناظق نوري و شاهرخ شهنازي حضور داشتند.

بند سوم اين صورتجلسه چنين مي‌گويد: «با توجه به درج ۳ نوبت آگهي فروش ساختمان گاندي، از آنجا که در نوبت‌هاي اول و دوم هيچ پاسخي به آگهي داده نشده و در نوبت سوم شرکت ابنارهاي عمومي به عنوان تنها شرکت‌کننده در مزايده مبلغ پيشنهاد ۶ ميليارد ريال پايين‌تر از قيمت کارشناسي بود مزايده سوم نيز کان لم يکن اعلام گرديد و مقرر شد از طريق مذاکره ساختمان مزبور به فروش برسد.

با توجه به مذاکره با شرکت‌هاي مختلف پيشنهاد موسسه مالي قائمين اقتصاد به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۳۷ ريال مورد قبول هيأت اجرايي قرار گرفت و مقرر شد ساختمان گاندي به مبلغ مزبور به شرکت ياد شده فروخته شود.»

در بين اعضاي هيأت اجرايي کميته ملي المپيک علي‌آبادي، قدمي، کرباسيان، کفاشيان، افشارزاده، شهنازي و ناطق نوري اين صورتجلسه را امضا کردند، اما کفاشيان در کنار امضاء نوشت که با بند سوم صورتجلسه مخالف است.

حالا برخي‌ها در کنار اسامي خسروي‌وفا، مهدي هاشمي، شهريان، و مشحون جعل امضاء کرده‌اند.

لازم به ذکر است دو نفر از کارمندان کميته مورد بازجويي از سوي نهادهاي امنيتي قرار گرفته اند و هر دو متهم نيز اقرار کردند.

در زير و قسمت چپ خبر سندهاي اصلي و جعلي مشاهده مي شود:

 

سند بالا اصلي است

 

عکس بالا سند جعلي

 


نامه علي آبادي به خسروي وفا براي شفاف سازي فروش ساختمان گاندي

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا