رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار:

پیمانکار پل کمربندی فریدونکنار کار را تعطیل کرد

رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار از از تعطیل کردن کار پل کمربندی فریدونکنار توسط پیمانکار خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، عبدالله گرجیان رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار در نهمین جلسه شورای اداری فریدونکنار از تعطیل کردن پل کمربندی توسط پیمانکار خبر داد و اظهارکرد: قراردادی که پیمانکار برای پایدارسازی پل در ابتدا داشت ۵۰۰ نیلینگ در دیواره‌های غربی و شرقی پل بوده که باتوجه به ریزشی که در پل رخ داد مشاور طرح تعداد نیلینگ را افزایش داد.

وی خاطرنشان کرد: به علت اینکه پروژه پل کمربندی فریدونکنار یک طرح ملی است، قراردادی که با پیمانکار بسته شده یک قرارداد استانی است و جزییات قرارداد در شهرستان پیگیری نمی‌شود و البته ما دنبال آن هستیم که این شرایط را تغییر دهیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی تصریح کرد: ابتدا بر این باور بودیم که پنل‌هایی که در ارتفاع قرار دارد به علت اینکه بار کمتری بر روی آن‌ها است نیاز به نیلینگ ندارند اما با ریزش‌هایی که اتفاق افتاد به این نتیجه رسیدیم که باید بر روی آن‌ها هم نیلینگ انجام شود و همین موجب شد که تعداد نیلینگ افزایش پیدا کند و این افزایش مازاد بر قرارداد بوده است.

گرجیان یادآورشد: طی صحبت‌هایی که با نماینده مجلس داشتیم قرار شد که افزایش اعتباری که نیاز است توسط ایشان تامین شود و تا هفته آتی قرارداد منعقد شده و پیمانکار مشغول به‌کار شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا