صرفا جهت یادآوری به کفاشیان

حریفان ایران در جام جهانی با اسپانیا دیدار می‌کنند/ ایران همچنان به دنبال بازی تدارکاتی

به گزارش بصیر به نقل از دانشجو، در حالی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اواسط خرداد سال آینده در کشور برزیل برگزار خواهد شد که تیم ملی کشورمان تا کنون در برگزاری بازی های دوستانه ناکام بوده است  و مشکلات مالی و حواشی مختلف اطراف این تیم را فرا گرفته است.

 

تیم ملی کشورمان در حالی در حسرت برگزاری بازی دوستانه است که تیم‌های ملی بوسنی‌و هرزگوین و نیجریه دو تیم هم‌گروه ایران در جام جهانی قصد دارند پیش از آغاز این رقابت‌ها در اردوی تمرینی در آمریکا برابر تیم ملی اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی به میدان بروند.

 

 تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باید در شهر کوریتیبا برابر تیم ملی نیجریه به میدان برود که توانسته در سال ۲۰۱۳ به مقام قهرمانی در جام ملت های آفریقا برسد و ماه گذشته با تیم دوم خود به مقام سومی جام قهرمانی آفریقا دست یافت.

 

در حالی که حریفان ایران در جام جهانی برنامه های کاملی را برای حضور موفق در این رقابت ها تدارک دیده اند در کشور ما همچنان درگیری بر سر اختلافات شخصی در تیم ملی دیده می شود.

 

اظهار نظر های اخیر کی روش و موضع گیری قلعه نویی و فتح الله زاده از یک سو و ورود وزارت ورزش برای پایان دادن به این قائله از سوی دیگر فوتبال را در راس اخبار قرار داده است.

 

همچنین مشکلات مالی فدراسیون فوتبال و عدم انجام تعهدات اسپانسر تیم ملی نیز به این مشکلات دامن زده است و کی روش را در مقابل فدراسیون فوتبال قرار داده است.

 

گفتنی است، حضور بازیکنان ملی پوش کشورمان در لیگ های عربی نیز باعث شد تا کی روش و فدراسیون فوتبال اردوی ایران در آفریقا را لغو کند تا تیم ملی همچنان در آرزوی اردو و بازی های تدارکاتی باشد.

 

به هر حال با این شرایط نمی توان به حضور قدرتمند ایران در جام جهانی چندان امید داشت و به نظر می رسد کی روش هم انگیزه بیشتری برای فعالیت در تیم ملی ایران ندارد و مذاکرات خود را با سایر تیم ها آغاز کرده است؛ انتشار خبر توافق کی روش با تیم ملی افریقای جنوبی اگر چه از سوی فدراسیون فوتبال و خود کی روش تکذیب شد اما گواهی است بود بر اینکه این سرمربی هم چندان دغدغه ای برای تیم ملی ندارد.

 

کی روش در این روزها بارها اعلام کرد که بازی با تیم ملی نیجریه برای ایران اهمیت زیادی دارد و تیم ملی کشورمان باید در نخستین دیدار خود در جام جهانی برابر این تیم با تمام توان به میدان برود اما ظاهرا گوش شنوایی در فدراسیون فوتبال وجود ندارد و با این شرایط و زمانیکه مسئولین هم دل نگرانی برای فوتبال ندارند چندان هم نمی توان از کی روش توقع داشت که دایه مهربان تر از مادر باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا