رسانه بدور از حزب زدگی به دنبال نشر آرمانهای نظام باشند

بصیر/ رسانه زبان ساده انتقال حوادث و رویدادهای جامعه در همه زمینه ها برای عموم است و زمانی ارتباط بین مردم و مسئولین به راحتی برقرار خواهد شد که بر لزوم وجود رسانه تاکید و اهمیت داده شود.

بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر نظام ۲۵۰۰ ساله طاغوت می گذرد و به گفته تاریخ، دشمن پس از شکست سنگینی که در نبرد نابرابر در مقابل با ایران متحمل شد هرگز بیکار و آسوده ننشسته است و برای گرفتن انتقام از این ملت دست به هر کاری می زند.

امروز جوانان و نوجوانان ما در تیر راس استکبار جهانی قرار گرفته اند و با مهیا نمودن هیجانات کاذب که می تواند هر جوانی را در برابر هوای نفسانی اش مغلوب سازد به دنبال تثبیت اهداف و پیاده نمودن افکار خود می باشند.

نکته ای که قابل بیان است این می باشد که به جای اینکه دشمن به فکر ایجاد سرگرمی و یا تفریح سالم برای جوانان ما باشد به سراغ جوانان کشور خود برود تا آمار خودکشی، مرگ و میر ناشی از وحشیگری و طغیان جوانان خود که تعداد خبرهای متعدد قتل و غارت در آنجا از اذهان عموم خارج شده است را پیگیری نماید و با فراهم نمودن مناسب فضای کشور خود را از هرگونه بی تدبیری خارج نماید.

مطمئنا کشوری مستکبر همچون آمریکا و متحدینش هرگز به فکر تفریح سالم برای جوانان ما نیستند و با به راه انداختن انواع شبکه های ماهواره ای و اجتماعی به نوعی به دنبال رسیدن به اهداف خود و گرفتن انتقام از این کشور اسلامی با تضعیف بنیان خانواده می باشد.

در چنین فضای مه آلودی که دشمن به راه انداخته و با جدیت نیز آنرا دنبال و تقویت می کند، وظیفه رسانه های داخلی اعم از تصویری، صوتی، مکتوب و مجازی بسیار مهم و تعیین کننده می باشد.

دشمن هزینه های گزافی در این زمینه برای رسیدن به هدف خود می کند اما در کشور ما رسانه ها می توانند با ایجاد جریانی متناسب با اهداف نظام و انقلاب مروج عقاید و آرمانهای شهدا، امام شهدا و ولایت باشند تا به فرموده امام راحل به مملکت ما آسیبی نرسد. نکته ضروری و قابل ذکر این است که دولت ها یکی پس از دیگری عوض می شوند اما آنچه باقی می ماند و مهم می باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. همه دولت ها در ذیل نظام قرار دارند و ارائه، گسترش و تقویت عملکردهای مثبت مسئولین، ادارات و نهادها و تذکر برای رفع معضلات و مشکلات باید سرلوحه تمامی رسانه ها باشد.

مهم نیست که رسانه مدنظر متعلق به کدام حزب است بلکه مهم این است که در رویارویی با دشمن و صهیونیسم همدل و همراه موجب اعتلای پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در جهان شویم.

هرچند معتقدیم که نقد و انتقاد منصفانه به دور از هرگونه طمع شخصی و یا جانبداری به همراه راهکار برون رفت برای حل مشکلات باید سرلوحه رسانه ها قرار گیرد و هرگز نباید این مهم را کمرنگ جلوه داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا