گزینه ای که هست، گزینه ای که نیست!

بصیر/ چندی است که اوباما رئیس جمهور آمریکا از وجود گزینه های روی میز علیه ایران و تصمیم گیری برای به کارگیری آنها در آینده سخن می گوید که گزینه نظامی یکی از آن موارد است.

گزینه ای که خود نیز می داند هرگز توان اجرای آن را ندارد و حتی صحبت در این باره برای وی و متحدینش گران تمام خواهد شد.

از یادمان نمی رود آن روزهایی را که بیش از ۳۰ کشور دنیا به همراه و دستور ارباب شیطانی خود آمریکا از عراق در جنگ با ایران حمایت مادی، معنوی و تسلیحاتی می کردند و باز هم اراده خداوند بر آنها چیره شد و ((فان حزب الله هم الغالبون)).

اما شاید آمریکا این موضوع را از یاد برده است و یا نمی خواهد به یاد خود بیاورد، آمریکایی که خبر تعطیلی چند وزارت خانه، اداره و نهادهای اساسی و حیاتی آن زندگی ملت خود را به چالش کشیده بود، آمریکایی که از درون پاشیده شده و هر روز به فرموده امام ((صدای شکسته شدن استخوانش)) آزار دهنده گوشهایمان است، آمریکایی که در بدترین شرایط اقتصادی چند دهه اخیر خود به سر می برد و هر لحظه به فروپاشی نزدیکتر می گردد.

آنچه که مسلم است آمریکا خود را بازنده تمام عیار در برابر ایران می داند و صرف به کار بردن (( گزینه های روی میز)) جنبه هیاهوی رسانه ای و ایجاد فشار روانی در کشور را دارد، خود می داند که قادر به تقابل با کشور بزرگی چون ایران نیست، ایرانی که امروز و به برکت ۸ سال دفاع مقدس و خون شهدای عزیز در اوج قدرت و قله افتخار قرار دارد و بر اساس نظر کارشناسان و اعتراف غرب مهمترین گزینه تاثیرگذار در غرب آسیا و به نوعی خاورمیانه است.

امروز آمریکا باید به فکر چاره ای باشد تا مردم خود را از فلاکت و بدبختی نجات دهد، آمار طلاق و خودکشی، قتل و غارت، بزهکاری و اعتیاد، مصرف مشروبات الکلی، عدم تعهد به بینان خانواده، همجنس بازی و همجنسگرایی و …. به مهمترین مشکلات این کشور تبدیل شده است.

آمریکا به جای اینکه در امور سیاسی و خارجی مانور توخالی و پوچ دهد چاره ای به حال مردم کشور خود کند تا آمار متکدیان، بی خانمان های حاصل از سیل و طوفانهای بیشماری که هر ساله با آن درگیر است را کاهش دهد و اوضاع نابسامان خود را کمی بهبود بخشد.

در حالیکه این کشور در اکثر جنگ هایی که علیه مقاومت، حزب الله و ایران به راه انداخته، شکست خورده است باز هم نمی خواهد بفهمد که تا زمانی که این کشور و مردم آن به خداوند متکی هستند هرگز شکست نمی خورند و پاسخ مکر شما با خداست.

بنابراین رسیدن به این نتیجه که آمریکا گزینه ای بر روی میز ندارد کار دشواری نیست.

شعور، نبوغ و بلوغ سایسی مردم ایران اسلامی با حضور گسترده، پرشور و شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۲ به نمایش گذاشته شد و نمایانگر تجلی وحدت و همبستگی مردم و مسئولین بر موضع واحدی چون حمایت از ولایت شد.

ایران بزرگ در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن با تمام توان ندای “مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل” را در خیابان ها تا محل تجمع و قرائت قطع نامه سر دادند و بندهای قطع نامه را با صدای ” الله اکبر خامنه ای رهبر” مهر تایید زدند و نمادهای شیطان صفتان مکار همچون پرچم آمریکا و اسرائیل و آبلیسک ها را به آتش کشیدند و توان معنوی و حضور در صحنه خود را به رخ جهانیان کشاندند.

پس از صحبت های پوچ غرب مبنی بر گزینه های روی میز مقام معظم رهبری نیز از وجود گزینه های روی میز ایران خبر داد و آن گزینه ها را بسیار کارآمد دانست.

گزینه هایی که همواره در تمام صحنه های کشور چه در زمان انقلاب، چه در پیروزی این انقلاب و چه در ایام پس از آن حضوری به موقع داشته اند و از ولایت فیقه زمان خود حمایت نمودند.

هیچ جای دنیا سراغ نداریم که مسیر ۳۳ کیلومتری، مملو از جمعیت برای استقبال از یک شخصیت مهم سیاسی باشد، در هیچ جای دنیا به غیر از ایران سراغ نداریم که با یک اشاره کوچک هزاران سرباز آماده فداکار در راه انقلاب و امام و رهبری آماده شوند.

گزینه روی میزی که به یک رویا و آرزو برای اوباما تبدیل شده برای رهبری ایران مسلم و یقین گشته و آن هم مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

ایران اسلامی به خود می بالد به جایی رسیده است که برای رهبری عظیم الشان به نقطه اتکا تبدیل گشته، دشمن باید این ملت بزرگ را ببیند، این ملت روی تاریخ ایران را سفید کرده است چرا که این حمایت از اسلام و ارزش های اسلامی در هیچ دوره ای از تاریخ وجود نداشته است، امروز همه ما سربلندیم که در چنین زمانی زندگی می کنیم و بعدها تاریخ ار این ملت بزرگ به نیکی یاد می کند، چرا که در سخت ترین شرایط با همت عالی و حضور گسترده در صحنه حاضر شده ایم و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان وارد کرده ایم.

این مردم گزینه روی میز مدنظر رهبری است، مردمی که بارها اعلام کرده اند غربی ها بدانند ما همان مردم سال ۵۷ هستیم که انقلاب کردیم و حکومت دیکتاتوری را سرنگون نمودیم و هشت سال جنگ تحمیلی را شجاعانه دفاع کردیم و امروز هم همچون گذشته پشت سر رهبر فرزانه خود قله های علمی ، فن آوری و پیشرفت را یکی پس از دیگری به فضل الهی فتح خواهیم کرد و نقشه های دشمنان اسلام و قرآن را نقش بر آب خواهیم نمود.

مردم ایران انقلاب و رهبر خود را با جان و دل دوست دارند و تا آخرین نفس و قطره خون خود راه شهیدان را ادامه خواهند داد و تسلیم زورگویان نخواهند شد، این مهمترین گزینه روی میز ماست.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا