عیادت رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله مهدوی کنی

به گزارش بصیر، حوالی ساعت ۱۵ بعد از ظهر دیروز(چهارشنبه)، آیت‌الله مهدوی‌کنی در شرایطی که از مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر بازگشته و درحال استراحت بودند، دچار عارضه حمله قلبی شده و پس از آن به حالت کما رفتند.

 

*** حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان، علاوه بر عیادت ایشان از نزدیک در جریان روند مداوای این یار و همراه دیرین انقلاب، امام و رهبری قرار گرفتند.

*** عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.آخوندی ضمن این عیادت، از نزدیک در جریان روند آخرین وضعیت درمانی وی قرار گرفت.
 

***سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین دقایقی پیش با حضور در بیمارستان محل بستری آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، از وی عیادت کرد.

***آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قانون اساسی پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت درمانی وی گفت: پزشکان و پرستارها می‌گویند حال ایشان بهتر است.

وی اضافه کرد: آنچه من استنباط کردم این است که خطر گذشته‌ است و باید منتظر باشیم که روند معالجه‌شان بهتر شود و به حال مطلوب برسند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به سابقه آشنایی خود با آیت‌الله مهدوی کنی، اظهار داشت: من از قم و مدرسه فیضیه ایشان را می‌شناسم و در همان مدرسه با یکدیگر حجره داشتیم.

دبیر شورای نگهبان،‌ ویژگی‌های علمی و اخلاقی آیت‌الله مهدوی کنی را مورد اشاره قرار داد و افزود: ایشان ویژگی‌های علمی و اخلاقی خاص خود را دارند؛ از لحاظ اخلاق و اندیشه نمونه هستند و خدمات و سوابق انقلابی، قاطعیت در برابر دشمن و زجر کشیدن در دوران مبارزات از ویژگی‌های ایشان است.

***حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌کنی فرزند آیت‌الله مهدوی‌کنی در جمع خبرنگاران و درباره آخرین وضعیت درمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه دکترها می‌گویند این است که وضع ایشان از دیشب بهتر است.

وی ادامه داد: وضعیت قلب با دستگاه تثبیت شده و امید این است که به تدریج بتوان دستگاه‌ها را جدا کرد و اگر این اتفاق بیفتد امیدواریم که بهبودی حاصل شود.

فرزند آیت‌الله مهدوی‌کنی با اشاره به وضعیت بیهوشی پدرش اظهار داشت: بخشی از بیهوشی حاج‌آقا به دلیل خروجی ضعیف قلب است و اگر این خروجی تقویت شود دکترها داروها را کمتر خواهند کرد.

***آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در بیمارستان بهمن تهران از آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

وی ضمن عیادت از آیت‌ الله مهدوی‌کنی در جریان مداوای وی در بیمارستان قرار گرفت.

***فضل الله صفی پزشک معالج رئیس مجلس خبرگان رهبری در خصوص آخریم وضعیت جسمی آیت الله مهدوی کنی گفت: ایشان دیروز با ایست قلبی مواجه و به اورژانس بیمارستان منتقل و بلافاصله عملیات احیا آغاز شد.

وی افزود: به علت وضع بد همودینامیک، بیمار را به بخش کت لب بردیم و برای او بالون پمپ گذاشتیم که بسیار بسیار به بیمار کمک کرد و آریتمی های (نابهنجاری) قلب او کنترل شد.

صفی همچنین گفت: اکنون شرایط بیمار در وضع پایدار بوده و نوسانات قلبش کاملا کنترل شده است.

آیت‌الله باقری کنی رئیس دانشکده فقه و حقوق دانشگاه امام صادق(ع) و برادر آیت الله مهدوی کنی نیز  در گفتگو با واحد مرکزی خبر ضمن اشاره به اقدامات موثر پزشکان از مردم خواست برای سلامت ایشان دعا کنند.

***هاشمی رفسنجانی لحظاتی پیش به عیادت آیت الله مهدوی کنی رفت.

***منابع بیمارستانی روز پنجشنبه از کاهش سطح هوشیاری آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری خبر دادند.

***حجت‌الاسلام سیدعلی میرلوحی مدیر روابط عمومی دانشگاه امام صادق(ع) و داماد آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری امروز پنجشنبه در بیمارستان بهمن در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت جسمی آیت‌الله مهدوی‌کنی، گفت: تغییر خاصی ایجاد نشده، اما ثبات نسبی در حال ایشان وجود دارد و اگر این ثبات باشد امید به بهبودی وجود دارد.

وی تأکید کرد: تاکنون تغییر ناگهانی در حالت ایشان به وجود نیامده و ما از مردم می‌خواهیم برای بهبودی آیت‌الله مهدوی‌کنی دعا کنند؛ ضمن اینکه تاکنون تیم پزشکی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

***علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بیمارستان مسیح دانشوری دقایقی پیش با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله محمدرضامهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

***حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی،دکتر علی صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی حجت الاسلام علی اکبری رئیس امور مساجد و حجت الاسلام اختری با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری، در جریان آخرین وضعیت جسمی وی قرار گرفت.

***سیدحسن خمینی و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز – پنجشنبه با حضور در بیمارستان محل بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان، ضمن عیادت از وی، جویای وضعیت سلامتی او از کادر پزشکی شدند.

***در پی انتقال آیت الله مهدوی کنی به بیمارستان، دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کادر درمانی بیمارستان محل بستری وی دستور داد رسیدگی های دقیق، سریع و کامل برای بهبودی آیت الله مهدوی کنی صورت گیرد.

*** آیت‌الله جعفری اراکی رییس حوزه علمیه مروی، آیت‌الله کاظمی عضو مجلس خبرگان، آیت‌الله باقری کنی برادر آیت‌الله مهدوی کنی و رییس دانشکده فق و حقوق دانشگاه امام صادق (ع)، آیت‌الله تسخیری، سردار رادان، آشنا مشاور فرهنگی رییس‌جمهور، میلی منفرد و آیت الله حائری شیرازی از جمله کسانی هستند که در ساعات اخیر از رییس مجلس خبرگان عیادت کرد‌ه‌اند.

***حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی کنی، فرزند آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران در بیان وضعیت جسمانی پدرش گفت: به لطف خدا وضعیت ایشان نسبت به ساعات گذشته بهتر شده ولی ایشان هنوز در حالت بیهوشی هستند و خون‌رسانی قلب کم و ضعیف است.حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی کنی افزود: پزشک معالج ایشان امیدوار است که با اقدامات انجام شده وضعیت ایشان تثبیت شود.

*** حجت الاسلام ناطق نوری در پی گفتگو با پزشک معالج رئیس مجلس خبرگان از بازگشت ضربان قلب وی خبر داد و گفت که پزشکان درحال حاضر امیدوارند که وضعیت سلامت وی بهتر شود.

***پزشک معالج آیت‌الله مهدوی کنی از رضایتبخش بودن وضعیت رئیس مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

دکتر فضل‌الله صفی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی رضایت‌بخش است اما پیش‌آگهی چندان مطلوب نیست. وی با بیان این که دستگاه‌های پزشکی هنوز به آیت‌الله مهدوی کنی متصل است، گفت: باید صبر کنیم تا سیر بیماری آیت‌الله کنی طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آتی مشخص شود.

***رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دقایقی پیش با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از وی عیادت کردند.

روحانی: همه ما دعاگوی آیت‌الله هستیم

حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از وی عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

روحانی پس از عیادت از رییس مجلس خبرگان گفت: آیت الله مهدوی کنی از چهره‌های بنام انقلابی، فرهنگی، علمی و دینی است و در کشور از حمایت همه روحانیت و مردم برخوردارند.

رئیس جمهور افزود: بعداز ظهر امروز برای ایشان عارضه قلبی پیش آمد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و تیم پزشکی همه تلاش خود را برای بازگشت سلامت وی بکار می بندد.

در روحانی افزود: مردم و ما همه دعاگو هستیم که انشاء الله سلامت کامل ایشان برگردد و به خدمات خود به مردم و کشور ادامه دهند.

میرلوحی:شفای آیت‌الله مهدوی‌ کنی دست خداست

حجت‌‌الاسلام میرلوحی مسئول دفتر آیت‌الله مهدوی‌کنی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت مداوای رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ایشان امروز پس از مراسم مرقد امام (ره) و پس از بازگشت به منزل و اقامه نماز دچار عارضه شده و به بیمارستان منتقل شدند.

وی تأکید کرد: اطبا و همه خدمه بیمارستان نهایت تلاش خود را می‌کنند اما شفای ایشان را تقدیر الهی باید رقم بزند.

مسئول دفتر آیت‌الله مهدوی‌کنی از همه ارادتمندان به ایشان تقاضا کرد برای عافیت این فقیه بزرگوار دعا کنند.

عیادت سرلشکر صالحی و قالیباف از آیت‌‎الله مهدوی کنی

 

سر لشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و محمد باقر قالیباف شهردار محترم تهران  دقایقی پیش با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از وی عیادت کردند.
 

آیت‌الله مهدوی‌کنی به کما رفت/ عیادت سرلشکر صالحی و قالیباف از آیت‌‎الله مهدوی
 

روحانی از آیت‌الله مهدوی‌کنی عیادت کرد+عکس

حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران دقایقی پیش با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از وی عیادت کرد.
 

روحانی از مهدوی کنی عیادت کرد

بدین‌وسیله با اعلام این خبر از مردم مومن و انقلابی کشورمان درخواست می‌شود برای بهبود حال این شخصیت مجاهد انقلابی و یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب دعا کنند.

***شریعتمداری در جمع خبرنگاران از تغییرات مثبت وضعیت جسمانی آیت الله مهدوی کنی نسبت به زمان ورود به بیمارستان خبر داد.
سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر چهره های حضور یافته در بیمارستان بهمن برای عیادت از آیت الله مهدوی کنی بودند. 

***جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق نیز در راهروهای بیمارستان جویای حال این روحانی برجسته انقلاب که ریاست این دانشگاه را بر عهده دارد، هستند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا