اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

لزوم گسترش روابط با خبرنگاران/ در فریدونکنار مشکل کمبود آرد نداریم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در جلسه شورای اداری فریدونکنار و در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: فریدونکنار مشابه تمامی شهرستانهای استان مازندران شاهد پذیرش مسافران بسیارزیادی از تمامی نقاط کشور بوده و این برای این شهرستان یک افتخار بزرگ محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در مدت حضور مسافران در شهرستان فریدونکنار شاهد بروز یکسری از نابسامانی ها بودیم که با مدیریت به موقع مسئولین این مشکلات برطرف شد، مشکل کمبود آب شرب یکی از این موارد بوده که به دلیل گرمای بیش از حد و جمعیت بسیار بالای مسافران بوده که این مصرف آب را افزایش می داد.

فرماندار فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه پیک مصرف آب در شهرستان فریدونکنار از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح و در عصر هم از ۱۹ تا ۲۲ می باشد، اذعان داشت: اگر در آب را بهینه و درست مصرف کنیم می توانیم در تمامی ساعات روز از این نعمت الهی نهایت بهره را ببریم و در غیر اینصورت شاهد بروز این مشکلات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه گزارش های رسیده حاکی از کمبود نان در شهرستان فریدونکنار و در زمان حضور مسافران بوده است، گفت: به محض اطلاع از این موضوع برای ۱۱ خبازی سهمیه آرد ویژه اختصاص دادیم  و امیدواریم که در ایام باقی مانده تابستان دیگر با این موضوع روبرو نشویم.

 حسین زاده همچنین به حضور هزاران نفری مردم شهرستان فریدونکنار در راهپیمایی روز قدس اشاره و خاطرنشان کرد: حضور پرشور و پررنگ مردم ایران اسلامی توطئه های غرب به ویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را نقش بر آب کرد و به دنیا بار دیگر فهماند که عزم ملی و اراده در حمایت از مردم مستضعف به ویژه مردم محروم غزه در در کشور جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و پررنگ تر می شود.

وی با اشاره به جنایات رژیم منحوس اسرائیل، اظهار داشت: اسرائیل جناتکار جنگی است، ابتدایی ترین قوانین جنگ را هم رعایت نمی کند، آنهایی که دم از حقوق بشر و ادعای حمایت از مردم و حقوق آنها را می کنند، خود بزرگترین ناقض آن هستند و علیه زنان و کودکان بی دفاع غزه حرکات وحشیانه ای انجام می دهند.

نماینده عالی دولت تدبر و امید در شهرستان فریدونکنار همچنین با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و فرارسیدن سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: خبرنگاران زبان گویای مردم و مسئولین در این شهرستان هستند.

وی افزود: آنان در عمل به آموزه های دینی باید با تعهد، بصیرت، انتقاد منصفانه و در نظر گرفتن مصلحت جامعه نه فرد و گروه خاص مشکلات را منعکس و برای رفع نواقص در محدوده فعالیتی خود قدم بردارند.

حسین زاده اذعان داشت: مدیران نباید خود را از اصحاب رسانه دور کنند، چرا که اصحاب رسانه خود از مدیران این شهرستان هستند و نباید از آنها فاصله گرفت، ما رسانه را به عنوا یار و همراه دولت می دانیم و باید با گوش شنوا انتقادها را بپذیریم و به دنبال رفع انها باشیم.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پرکارترین مدیر شهرستانی: قهرمان کلیج
    پرحاشیه‌ترین مسئول: عصمتی معاون فرماندار
    تلخ‌ترین حادثه: عزل فرماندار سابق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا