حجت‌الاسلام طائب:

محاکمه روحانی در شأن جمهوری اسلامی نیست

طائب درخصوص محاکمه روحانی رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: این فرد به دلیل اینکه حقوقدان بوده هر اقدامی کرده برای آن مجوز قانونی گرفته و همچنین در شانیت جمهوری اسلامی نیست که بخواهد رئیس جمهور خود را محاکمه کند.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام مهدی طائب در بیست و ششمین یادواره مسجد مهدیه فریدونکنار اظهارکرد: در مراسم یادواره شهدا باید به این سوال اساسی در رابطه با شهدا پاسخ داد که رمز جاودانگی و زنده ماندن آن‌ها که قرآن به آن اشاره داشته چه چیزی است؟

وی خاطرنشان کرد: خداوند برای انسان‌ها مشخص نکرده که به چه میزان حق حیات دارند که اگر این امر مشخص بود نحوه زندگی انسان‌ها تغییر می‌کرد .

رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: دنیا و خدا خریدار انسان‌ها هستند که اگر دنبال فروش خود به دنیا باشیم چیزی برای آخرت نخواهیم داشت اما اگر خود را به خدا بفروشیم جاوادانه و سعادتمند می‌شویم.

طائب با بیان اینکه شهدا برای اینکه در مسیر خدا جان خود را نثار کردند جاوادانه شدند، گفت: نامه اعمال شهدا فقط به نیکی باز است و قدرت زیادی خداوند برای شهدا قائل شده که شفاعت کردن یکی از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه شهدای ما از نخبگان و برترین‌های عالم بوده‌اند، یادآورشد: افراد برجسته عالم مانند رئیس جمهور روسیه افتخار کرد که یک جلسه با سردار شهید سلیمانی داشت و اوباما در آرزوی جلسه با حاج قاسم بود.

رئیس قرارگاه عمار ادامه داد: دشمن اشتباهی بزرگی مرتکب شد که حاج قاسم را شهید کرد چراکه پس از شهادت، سردار سلیمانی به مقام عندییت رسید و درحال حاضر می تواند به عالم اثرگذار باشد درحالی که شهید سلیمانی تا زمانی که زنده بود این قدرت را نداشت.

طائب هدف قیام امام خمینی(ره) را ایجاد قدرت برای امام زمان(عج) برشمرد و تاکید کرد: درحالی که بسیاری از افراد قیام امام خمینی(ره) را اشتباه تصور می‌کردند اما ایشان با درک بسیار بالا این کار را به پشتوانه مردم انجام داد تا زمینه ظهور امام زمان(عج) که برقراری حکومت اسلامی است فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به مرزهای ابرقدرتی نزدیک شده است، اظهارکرد: به لطف الهی اگر بتوانیم به ابرقدرتی شدن برسیم در واقع قله را فتح کردیم که البته مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خودشان فرمودند “که تا به قله رسیدن راهی نمانده است.”

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه آمریکا در انتخابات سال آینده با دو کاندیدایی مواجه است که هر دو نفر آن‌ها با مشکلات بیماری و یا حقوقی درگیر هستند، تاکید کرد: بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا دچار اختلالات ذهنی و عصبی است و همچنین ترامپ که گزینه دیگر انتخابات سال آینده است پای میز محاکمه رفته و در عمل گزینه دیگری نمانده است.

طائب درخصوص محاکمه روحانی رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: این فرد به دلیل اینکه حقوقدان بوده هر اقدامی کرده برای آن مجوز قانونی گرفته و اسناد تخلفی از خود برجای نگذاشته و همچنین در شأن جمهوری اسلامی نیست که بخواهد رئیس جمهور خود را محاکمه کند چراکه ثبات کشور ما از بین می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا