مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار خبر داد:

پذیرایی از ۶۰ هزار نفرروز مسافر در فریدونکنار

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در جلسه ستاد اسکان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فریدونکنار، با اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال ۳۰ مدرسه زیرپوشش ستاد اسکان قرارد دارند.

وی تصریح کرد: ۲ نوع کلاس با کیفیت‌های الف و ب برای پذیرش ۶۰هزار نفرروز مهمان در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: در تابستان به دلیل اینکه زمان بیشتری نسبت به روزهای تعطیل عید نوروز داریم، از لحاظ ظرفیت اماکن اختصاص یافته به اسکان فرهنگیان محدودیتی نداریم و حتی در زمان‌های پرتردد نیز مدارس ظرفیت کافی برای اسکان فرهنگیان را دارند.

اسماعیل‌زاده با اشاره به برخی کمبودهای موجود بیان کرد: برای اینکه اسکان کیفی‌تری داشته باشیم، کمبود امکانات در ستاد اسکان تا حد زیادی مرتفع شده و بقیه نیز در طول مدت اسکان به مرور برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی در اولویت این اداره است تأکید کرد: با برنامه‌ریزی مناسب باید به گونه‌ای عمل کرد که اسکان تابستانه به برنامه‌های آموزشی و اوقات فراغت مدارس و دانش‌آموزان لطمه‌ای وارد نکند.

اسماعیل زاده در بخش دیگری از سخنان خود به ساحلی بودن شهرستان و قرار داشتن برخی از مدارس در نزدیکی ساحل دریا اشاره و اظهار کرد: رعایت شئونات اسلامی از سوی مسافران از خواسته‌های ما است که باید تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در پایان خواستار استفاده از توان و ظرفیت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان به منظور در اختیار گذاشتن بروشورهایی برای معرفی هر چه بیشتر جاذبه های فرهنگی، طبیعی و مذهبی منطقه شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا