لحظه به لحظه با راهپیمائی روز قدس/ 4؛

آقالری: دنیای اسلام چیزی جز محو اسرائیل از صحنه روزگار نمی‌خواهد

بصیر، امیر آقالری معاون گردان امام حسین(ع) فریدونکنار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با دعوت از مردم و بسیجیان فریدونکناری برای حضور پرشور در راهپیمائی جهانی روز قدس، اظهار کرد: نجات اسلام در گرو مشت‌های گره کرده مردم ایران در این روز بزرگ است تا به دنیا بفهماند که ایران و ایرانی یاور تمام مظلومان جهان می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم کشور و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل نه تنها ایران سالامی بلکه ملت‌های آزاده جهان را به حرکت درآورده است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دلیل این حضور نشان دادن جنایات استکبار است تا دنیا بفهمد که بر مردم مظلوم فلسطین و غزه چه می‌گذرد.

معاون گردان امام حسین(ع) فریدونکنار اذعان کرد: سحرهای غزه در خون غلطان است و این راهپیمایی نشان می‌دهد تمام آن شهیدان زنده هستند و راهشان ادامه دارد و اگر تمام سردمداران کفر بخواهند نام اسرائیل را احیا کنند با ابتکار پیر کبیر انقلاب، دنیا به این نتیجه رسیده است که دیگر حمایت فایده ای ندارد.

آقالری افزود: به همین دلیل روز گذشته دولت مردان انگلیس نیز گفتند که دیگر نباید از این کشور خون‌خوار و جنایتکار حمایت کرد.

وی در پایان با اشاره به پیام حضور در راهپیمائی روز قدس، گفت: شک نکنید که پیام اصلی خروش مردم این است که دنیای اسلام چیزی جز محو اسرائیل از صحنه روزگار نمی‌خواهد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اقای هاشمی سلام
    عجله نکن تا بزرگترهست کوچکتر میان کلام حرفی نمی زنه که به جمعی ور بخوره و بگند مگه این جمع بزرگی نداره که هرکی میاد حرف می زنه که همه جمع بشوند نمی تونند جفت و جورش کنندنکنه فراموش کردیدفصل الخطاب همه ی این تصمیمگیری ها فرمانده ی کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای هشتند که کی باید سفارت داشته باشه کی نداشته باشه؟!
    نکنه شما علم غیب دارید که توافق را تمام شده می پندارید و سفارت آمریکا را ….می دهید
    اگه امریکا قبل از انقلاب با ایران رابطه ی خوبی داشته و حامی قوی ایران بوده است بواضح مشخص است که منافع خودش در ایران تامین می شدشماهم اگه مطابق میل تون کسی رفتار کند و مثل شماباشه از او حمایت می کیند
    اقای هاشمی محترم
    مگه نمی بینیدامریکا در هرکجا اشوب و قتل و غارت است خوب ببینیم بدون دخالت و بدون تاثیرگذارنیست
    پس خواهشا بگذار حرف اول و آخر را بزرگ مملکت بفرمایندشما که خودت تون خدای نکرده کدخدای مملکت نمی دونید؟

  2. ما اعضای قراگاه های ملی انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان فریدونکنار
    حضورمان را در راهپیمایی روز قدس ،برائت از شیطان بزرگ آمریکا ، اشغالگرصهیونیسم یعنی اسرائیل غاصب اعلام می نماییم.
    و گوش بفرمان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای بوده و جان ناقابل مون رانثاراهدافش می نماییم که ادامه راه امام عزیز(ره) می باشد.
    وعده ی دیدارما: روز جمعه روزدفاع از مردم فلسطین و آزادی قدس شریف
    وحمایت از مردم ستمدیده ی جهان
    حسنعلی نانواکناری
    مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان فریدونکنار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا