وزیر دادگستری در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

هیچ تصمیمی برای اعلام منطقه آزاد در سفر دولت به مازندران نداریم/ راندمان اقتصادی مناطق آزاد و ویژه مثبت نیست

بصیر، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: تا به الان هیچ تصمیمی برای اعلام شهری به عنوان منطقه آزاد گرفته نشده است.

وی تصریح کرد: اگر قرار بر انتخاب شهری به عنوان منطقه آزاد باشد اعلام می‌شود اما ما منطقه آزاد و ویژه را نقطه قوت اقتصادی و توسعه نمی‌دانیم.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: در دولت نظر مثبتی به امر توسعه از طریق مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نداریم چرا که راندمان این مناطق در این چندسال گذشته مثبت نبوده است.

پورمحمدی ادامه داد: معتقدیم باید اصول توسعه که تغییر رویکردها است صورت بپذیرد و از هزینه کردن به سمت تولید، اشتغال و صادرات باید جهت‌گیری کنیم و آن موقع است که به نتیجه می‌رسیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باتوجه به فرمایشات تاریخی و گوهربار امام(ره)؛
    مااعضای قرارگاه های ملی مدارس از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فریدونکنار اعلام میداریم که هروقت در زمان شروع کلام خدا(قرآن کریم) و آغاز هرکاری
    اعوذ باالله من الشیطان الرجیم را کنار گذاشتیم
    آنوقت مرگ بر آمریکاو مرگ اسرائیل و… را کنار می گذاریم

    جمله‌ای ناب و کلیدی از حضرت روح الله (ره):
    حتی اگر در تمام امریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته‌ها شعار الله اکبر قرار بدهند، هیچ وقت شعار مرگ بر امریکا را فراموش نکنید؛ چون آمریکا شیطان بزرگ است. از خدا می‏خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ بر آمریکا و … را به صدا درآوریم.
    صحیفه امام خمینی / جلد ۲۱ / سالگرد کشتار خونین مکه و قبول قطعنامه ۵۹۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا