فرماندار فریدونکنار:

مهم‌ترین آرزوی مردم فریدونکنار معرفی به عنوان منطقه آزاد تجاری است

بصیر، مهرداد ابراهیمی در جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: با همه فراز و نشیب‌های داخلی و خارجی به نقطه امید رسیدیم و با تدبیر دولت بر بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی فائق آمدیم.

وی تصریح کرد: حدود هزار میلیارد تومان به ماسندران تخصیص داده شد و این از اعتبارات ملی جدا بود.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: فریدونکنار شهرستانی خاص از لحاظ بندر و کشاورزی است و بیش از ۶۲۰۰ هکتار زمین حاصلخیز دارد که برنج یک میلیون نفر را تامین می کند.

ابراهیمی گفت: در فریدونکنار هیچ‌گونه تعدی به دریا صورت نگرفته است  مردمان خوبی داریم و این‌ها می‌توانند زمینه توسعه این شهرستان باشند.

وی با اشاره به درخواست‌های خود از رئیس جمهور در این سفر، گفت: آب شرب یکی از مشکلات مردم این شهرستان است و همچنین جاده کمربندی که بیش از ۱۳ سال نیمه کاره مانده است و اگر بوجه تزریق شود تا پایان امسال به سرانجام می‌رسد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: سطح آب این شهرستان بالا است و با مشکل فاضلاب درگیر هستیم و همچنین با اتصال جاده ۲۴ متری فریدونکنار به شهر سرخرود می‌توانیم موجب رونق توریسم در این دو شهرستان شویم.

وی همچنین خواستار تشکیل اتوبان ۴ بانده فریدونکنار به آمل و تامین امنیت آن شد و اظهار کرد: شهر آستانه نو سال‌ها است که نقشه آن تهیه شده و نیمه کاره مانده استو

فرماندار فریدونکنار افزود: مهم‌ترین آرزوی همه مازندرانی‌ها ایجاد منطقه آزاد تجاری است که امیدواریم در این سفر صورت بپذیرد تا شاهد گشایش مالی و اقتصادی مردم این منطقه باشیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا