پایان سفر رئیس‌جمهور و آغاز گلایه‌ها/ 4؛

بنر روحانی مشکلات فریدونکنار را حل نمی‌کند/ دوران بنر درمانی به سر رسیده است

بصیر، سفر رئیس‌جمهور به مازندران در حالی انجام شد که با تبلیغات بسیار زیاد دولتی‌ها و مسئولان همراه بود.

در این سفر که رئیس‌جمهور به همراه چند وزیر و معاون در مازندران حاضر شد، مسئولان مازندرانی سنگ تمام گذاشتند و خود را برای پذیرایی از روحانی آماده کردند.

در این بین در استان مازندران تبلیغات وسیعی از حضور هیئت دولت به راه انداخته شد که به نوعی در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است به گونه‌ای که حتی در ورودی‌های روستاهای دورافتاده نیز بنر خوش‌آمد گویی نصب شده بود.

به گزارش بصیر، فریدونکنار نیز تلاش کرد تا در کورس نصب بنر خوش‌آمدگویی به رئیس دولت اعتدال عقب نیفتد و با عناوین متفاوت بنرهای عرض ارادت را در بلوارها و داربست‌ها نقش‌ بسته شد.

اما آنچه در این بین بسیار زیاد بر ذوق می‌زد نصب بنرهایی با عنوان «ستاد استقبال مردمی» در تمامی سطح شهر فریدونکنار بوده است، هر چند این امر تنها به فریدونکنار مربوط نمی‌شد اما مردم این شهرستان هرچه تلاش کردند تا با پیوستن به ستاد استقبال مردمی به جمع علاقه‌مندان روحانی بپیوندند هیچ مکانی را پیدا نکردند.

نصب بنر خوش‌آمد آن هم به این تعداد برای کسی که حتی یک بار هم از عبور نکرده است کار معقولی به نظر نمی‌رسد و از آن بدتر که برخی از مسئولان به مجموعه‌های زیردستی خود نیز دستور دهند تا بنری در خو‌ش‌آمد به روحانی در شهر نصب کنند.

اینکه به عنوان رئیس دولت اعتدال به روحانی خوش‌آمد گفته شود کاری عاقلانه است و کسی با آن مخالفت ندارد اما اینکه این سطح وسیع از بنرها در شهر نصب شود می‌تواند مشکلی از مردم فریدونکنار بگشاید یا خیر.

عده زیادی از مردم فریدونکنار معتقد بودند که به جای نصب تعداد بسیار زیاد این بنرها، با مبلغی که در این خصوص هزینه شده مشکلی از معضلات این شهرستان را برطرف کنند و دست به این اقدام‌های تبلیغی نزنند.

به اساس این گزارش، اینکه آیا می‌شود با این پول مشکلی از معضلات فریدونکنار برطرف شود یا خیر مورد بحث نیست اما ستادی که وجود خارجی ندارد و کسی مکان این ستاد و نحوه فعالیت‌شان را نمی‌داند به نظر می‌رسد نوعی مردم فریبی را در دستور کار خود قرار داده‌اند که مردم فهیم فریدونکنار خود به این حرکات آگاه هستند و می‌دانند که دوران بنردرمانی! به سر رسیده است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. براستی چرا مسوولین مردم را غیرفهیم میپندارند!!!!
    هزینه های بالایی که صرف این خودشیرینی ها شده بی شک کارگشای برخی مشکلات میتوانست باشد….
    علت ان است که مسولین ارتقا درجه خود را از این راهها بدست میاورندچراکه دولتمردان هم ازاین کارها خوششان میاید ودنبال کسب شهرت وزیرمجموعه حامیان خودهستند….غافل ازاینکه بااین کارها بی اعتمادی دولت وملت روز به روز بیشتر خواهدشد….حیف بیت المال که دست چه کسانی سپرده میشود……لطفا التماس تفکر.

  2. به امید ایرانی آباد ….آمیییین
    به امید مسولین مردمی….
    به امید پاسداشت خون شهدا..
    به امید دولتی عادل همچون عدل علی…
    به امید شادی دل مردم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا