مدیرمسئول بصیرنیوز در جمع جوانان نوائی‌محله:

توجه به الزامات ۹ گانه رهبری تنها راه کنترل پروژه نفوذ غرب است

DSCN8187

بصیر ،سید احمد حسینی در جمع جوانان روستای نوائی‌محله اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران و با قطع شدن رابطه کشور با آمریکا منافع استکبار در منطقه از بین رفت و حیثیت شیطان بزرگ در منطقه و جهان زیر سوال یرده شد.
وی تصریح کرد: در این راستا غرب به دنبال راهی برای نفوذ به کشورمان بوده است و از حربه های متفاوتی استفاده کرده است.
مدیرمسئول بصیر نیوز با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه جمهوری اسلامی ایران یکی از راههای نفوذ به کشور بوده است خاطر نشان کرد: این پروژه به کمک ۵۰ کشور دنیا و با طراحی آمریکا به وسیله صدام به اجرا در آمد اما این پروژه ی پر دامنه وطولانی مدت به شکست انجامید.
حسینی با اشاره به اینکه درطول ۳۶ سال پس از انقلاب همواره مورد هجمه های دشمن برای نفوذ به کشور بودیم اظهار کرد: تحریمهای بی سابقه ی نظامی واقتصادی یارگیری در داخل و پرورش گروهکهای تروریستی در همسایگی ایران از دیگر حربه های غرب برای نفوذ به کشور بوده است.
وی با بیان اینکه امروز نیز دشمن به دنبال نفوذ به کشور از طریق مصالحه و تعامل است خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل این پروژه توافقهای ژنو،وین،لوزان وبرجام در حال تسهیل کردن این امر بودند.
مدیرمسئول بصیرنیوز با اشاره به نامه رهبری به رئیس جمهور کشور افزود: رویای نفوذ دشمن با استفاده از توافقی به نام برجام از بین رفت و تمام دیکته های پر غلط برجام و راه نفوذ آمریکا خط کاری شد.
وی در پایان تاکید کرد: تنها راهی که موجب حفظ عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران می شود توجه دولت و تیم دیپلماسی ما به الزامات نه گانه رهبری است و باید دقت کنند طرف مقابل بسیار بد عهد و بزن در رو می باشد و هیچگاه نمی توان به آن اعتماد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا