بصیر گزارش می‌دهد؛

استقبال سرد مسئولان از قهرمانان کاناپولوی فریدونکنار/ باز هم بانوان دیده نشدند!

DSC_0031

بصیر، تیم ملی جوانان کانوپولوی جمهوری اسلامی ایران که از اواخر مهرماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ حاضر بودند پس از کسب عنوان قهرمانی به میهن بازگشتند.

در این تیم جمیله طهماسبی مربی فریدونکناری و ملی‌پوش و قهرمان اسبق تیم ملی بانوان ایران به عنوان مربی و فاطمه اسماعیل‌پور به عنوان بازیکن تیم ملی از فریدونکنار حاضر بودند.

به گزارش بصیرنیوز، صبح امروز و در استقبال گرم مردم این دو قهرمان آسیا به فریدونکنار بازگشتند و از آنها تجلیل به عمل آمد، اما  آنچه شدید بر ذوق می‌زد حضور کمرنگ مسئولان شهرستانی و به ویژه استان مازندران بود.

در حالیکه تیم ملی جوانان کاناپولوی ایران با کسب عنوان قهرمانی و جواز حضور در رقابت‌های جهانی ایتالیا توانست افتخار بزرگی برای کشور کسب کند عدم حضور یک مسئول از استان و حضور کمرنگ مسئولان شهرستان بسیار پرنگ بود.

حبیب حسین‌زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران که معمولا در این مراسم حاضر می‌شد و حتی در مراسم استقبال حسین اسدی مربی تیم ملی تکواندو ایران به فریدونکنار آمد، امروز این بانوان را مورد بی‌مهری خود قرار داد و در این شهرستان حاضر نشد.

از مسئولان فریدونکناری نیز فقط حضور یک نفر از اعضای شورای شهر، فرماندار، رئیس اداره ورزش و رئیس هیئت ‌قایقرانی فریدونکنار حضور داشتند که خستگی را بر بدن این ورزشکاران گذاشت.

DSC_0029

در فرصتی مناسب از قهرمانان کانوپولوی فریدونکناری تجلیل می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان فریدونکنار در این خصوص و در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز در پاسخ به این سوال که چرا از بانوان فریدونکناری از سوی استان استقبالی به عمل نیامد، اظهار کرد: این امر دلیل خاصی نداشت، دو هفته‌ای بود که ملاقات عمومی به تاخیر افتاده بود و معاون فنی ما نیز در جلسه کمیته المپیک حاضر شده بود.

حسین‌زادگان تصریح کرد: قطعا اگر فرصت به وجود بیاید با افتخار در این مراسم حاضر می‌شویم و این وظایف ما است و ان‌شاء‌الله در فرصتی مناسب از آنها تجلیل شود.

وی در پاسخ به اینکه چه برنامه‌ای برای حمایت و حفظ این ورزشکاران دارند، خاطرنشان کرد: برنامه این ورزشکاران به دلیل قهرمانی در آسیا در اختیار ملی‌پوشان قرار دارد و معمولا برنامه‌های ملی برای آنها دارند اما در استان نیز هرکاری از دستمان بر بیاید برای آنها انجام می دهیم.

۷ ماهی است که در جریان وقایع اداره ورزش فریدونکنار نیستم/ نقش شهرستان در خصوص حضور مدیران‌کل مهم است

مرتضی اسدپور مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در گفت‌و‌گ با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: من در جریان وقایع نیستم، در حالیکه من مسئول روابط‌عمومی فریدونکنار هستم حدود ۷ ماهی است که در جریان وقایع این اداره قرار نمی‌گیرم.

وی افزود: در حالیکه باید در خصوص تمامی اطلاعات و اتفاق‌های اداره ورزش فریدونکنار روابط‌عمومی در جریان قرار بگیرد متاسفانه این اتفاق در فریدونکنار نمی‌افتد.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خاطرنشان کرد: پیش‌بینی من این است که مسئولان استان در جریان نبودند و آنها از سوی اداره ورزش فریدونکنار دعوت نشده باشند، شاید هم دعوت شده باشند و نتوانستند در فریدونکنار حاضر شوند.

DSC_0030

مسئولان استان به دلیل فوت یکی از مدیران اداره حضور نداشتند/ تجلیل از قهرمانان کانوپولو در جلسه شورای اداری فریدونکنار

قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، در این خصوص اظهار کرد: از سوی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار برای اداره کل دعوت‌نامه فرستادیم اما به دلیل فوت یکی از کارمندان آن شاهد حضور مسئولان استانی نبودیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا معاونان مدیرکل در این شهرستان حاضر نشدند، خاطرنشان کرد: مدیرکل معاونان زیادی دارد که می‌توانست یکی از آنها در این مراسم حاضر شود اما ما انجام وظیفه کردیم و نامه برای آنها فرستادیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در پاسخ به این سوال که برای حمایت و حفظ این ورزشکاران چه برنامه‌ای دارید، گفت: قرار شد در جلسه شورای اداری از این قهرمانان تجلیل شایسته‌ای به عمل آید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام

    لطفا در صورت تمایل به تبادل لینک، خبرگزاری بین المللی کاسپین را با آدرس زیر در لینکستان سایت خود قرار دهید به ما اطلاع بدید تا سایت شما را لینک کنیم
    ادرس:caspress.com
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا