آقای رئیس جمهور! مراقب باش عاقبت به‌خیر شوی/ مواضع رهبری آویزه گوش دولت باشد

بصیر، سیدهادی حسینی در نشست علنی سه‌شنبه ۵ آبان‌ ماه در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: تقدیر از رهبری انقلاب به خاطر مدیریت بر آنچه در برجام گذشت، از ابتدا تا به امروز و جلب توجه رئیس جمهور به تذکرات ایشان لازم است.

وی ادامه داد: جناب رئیس جمهور! ما شما را همواره در کنار رهبری عزیز دیده‌ایم، مراقب باش عاقبت به‌خیر شوی چرا که روسای دولت‌های گذشته درس عبرت خوبی برای ما هستند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: انتطار ما این است که مواضع رهبری آویزه گوش دولت باشد و ما با فرض بر اینکه همه چیز تحت فرمان رهبری است، از دولت حمایت کرده و خواهیم کرد.

حسینی خطاب به رئیس جمهور، گفت: توجه داشته باشید اقتصاد مقاومتی و استفاده از فرصت‌ها در این مقطع حساس بسیار مهم است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به سالروز تصویب قانون کار، افزود: ۲۹ آبان سالروز تصویب قانون کار است؛ اجرای قانون کار به معنای توجه به قشر زحمت کش کارگر است که پیامبر دست آن ها را بوسیده است. ضمن گرامی داشت این روز انتظار داریم دولت بدهی های تامین اجتماعی را که متعلق به کارگران است را پرداخت کند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای قانون همسان سازی از سوی دولت، گفت: افزایش حقوق کارگران به ویژه بازنشستگان و بازنشستگان فرهنگی باید مدنظر دولت قرار بگیرد چرا که معلمان مصرف کننده نیستند بلکه تولیدکننده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از عدم اجرای موضوع استخدام پیش‌دبستانی‌ها در برخی استان‌ها، افزود: اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری نیز ۸ سال معوق مانده که اجرای آن می‌تواند به خدمات بیمارستانی به بیماران کیفیت ببخشد.

وی با بیان اینکه پرستاران فرشتگان نجات بیماران و همدم دوران درد و رنج، گفت: نباید کسانی که خود ناجی بیماران هستند در درد و رنج معاش زندگی کنند.

حسینی ادامه داد: دولت بازنشستگان فولاد را رها کرده است، این‌ها مظلوم بوده و سال‌ها رنج تولید و بعد از بازنشستگی رنج معاش را به دوش می‌کشند، شرایط سخت کار، بیماری‌های تنفسی و انواع بیماری‌های مزمن را در جان آنان قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه کارگران فولاد سه ماه حقوق نگرفته‌اند، افزود: ما خواهان برگشت صندوق فولاد به دولت برای لحاظ حقوق این کارگران هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تشکر از رئیس جمهور برای سفر به استان مازندران تصریح کرد: انتظار ما از دولت عمل به وعده ها و مصوبه های سفر است.

وی ادامه داد: از وزیر راه و شهرسازی به خاطر حضور و پیگیری در موضوع راه سوادکوه تشکر می‌کنیم.

حسینی گفت: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌علت تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج) تشکر می‌کنیم و خواستار ارتقاء بیمارستان تأمین اجتماعی پل سفید و شروع بیمارستان شیرگاه طبق وعده دولت هستیم.

وی ادامه داد: از وزارت جهاد کشاورزی به دلیل استفاده درست از زمین در مناطق ساحلی جهت توسعه پرورش خاویار و پایانه میوه و مرکبات تقدیر می‌شود و انتظار داریم زمین‌های واگذاری که عوامل دریافت‌کننده تاکنون هیچ اقدامی نکرده‌اند را برگردانند و به سرمایه‌گذاران توانا واگذار کنند.

حسینی بیان کرد: توجه به زه‌کشی ها، تسطیح اراضی و توانمندسازی کشاورزان انتظار مردم از مسئولان است.

وی خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: انتظار می‌رود در خصوص لایروبی آب‌بندها و آب کشاورزی و شرب و همچنین احداث سدهای تسلیان و آپون و کانال‌های آبرسانی کشاورزی جویبار، سیمرغ، قائم‌شهر و سوادکوه توجه شود.

حسینی تصریح کرد: از قوه قضائیه به‌خاطر برخورد با زمین‌خواران تقدیر می‌شود اما انتظار می‌رود برخوردهای لازم با مال‌اندوزان و سرمایه‌داران و قدرت‌مداران صورت بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد حجاج سفر کرده در حادثه منا گفت: لازم است یاد دو شهید عزیرامین کریمی و عبدالله باقری که در حفاظت از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسیدند را گرامی بداریم.

بلاغ

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا