عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛

طرح رتبه بندی دروغ بزرگ وزارت آموزش و پرورش/چشم انتظاری فانی برای ورود مجدد به جایگاه استیضاح

بصیر، به دنبال وجود مشکلات عدیده در وزارت آموزش و پرورش همچنین نارضایتی فرهنگیان از تصمیمات اتخاذ شده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بار دیگر فانی وزیر آموزش و پرورش را برای پاسخگویی به سوال برخی نمایندگان احضار کرد.

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات به دنبال ضعف مدیریت علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در این وزارتخانه وی را برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان احضار کرد.

وی توضیح داد: برخی از سوالات در خصوص عدم پیگیری بودجه سال ۹۴ در حوزه آموزش و پرورش ،ضعف معاون پرورشی وزیر ،مشکلاتی که در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد و باعث حذف برخی نیروهای ارزشی در این دانشگاه شده می باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: نمایندگان معتقد هستند که فانی توانایی اداره وزارت آموزش و پرورش را ندارد به همین علت تاکنون ۵۰ امضا برای استیضاح مجدد وزیر آموزش و پرورش جمع آوری شده و تعداد این امضا ها رو به افزایش است و نمایندگان مصمم هستند تا وزیر آموزش و پرورش بار دیگر استیضاح شود.

کوچکی نژاد تصریح کرد: طرح رتبه بندی دروغ بزرگی است که وزارت آموزش و پرورش سعی دارد با آن فرهنگیان را سرگرم کند در حالی که تاکنون مقدمات این طرح در وزارت آموزش و پرورش مهیا نشده و به دنبال آن به مرحله اجرا هم نرسیده است.

وی در خاتمه بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش قانون خدمات کشوری که ۵ سال پیش قرار بود در ارتباط با رتبه بندی حقوق فرهنگیان اجرا شود را در قالب طرح رتبه بندی به مرحله اجرا رسانده است.

دانا

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فانی ننگت باد که چه بی کفایتی!!!!

    پس کجاست شعار شایسته سالاری دولتمردان؟!!!!

    وای به حال ملتم که دود بی عرضگی مسوولین به چشم ملت خواهد رفت…باعث تاسف است واقعا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا