مدیرمسئول بصیرنیوز:

شیوخ درباری به دنبال تضعیف ولایت هستند/ عده‌ای برای دستیابی به اهداف خود امام‌حسین(ع) را هم تحریف می‌کنند

IMG_6532

بصیر، سیداحمد حسینی در جمع بسیجیان گردان ۲۰۲ الی‌بیت‌المقدس فریدونکنار در روستای حسن‌آباد این شهرستان، اظهار کرد: دشمن همواره در صدد نفوذ به کشور پس از انقلاب اسلامی ایران بوده است و از حربه‌های متفاوت استفاده کرد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین راهی که امروز دشمن برای نفوذ در کشور از آن بهره می‌برد یارگیری در داخل است و در این بین بر روی خواص نظام نیز دست گذاشته است.

مدیرمسئول بصیرنیوز با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: یاران دشمن در داخل به دنبال آن هستند تا با ضربه غیرمستقیم به رهبری موج دومی از براندازی را به راه بیاندازد.

حسینی با بیان اینکه برخی از شیوخ درباری نیز با تحریف وقایع به این امر کمک می‌کنند، اظهار کرد: در سال ۸۸ به خیمه اباعبدالله و در سال ۹۴ به تفکر امام حسین(ع) برای توجیه کارهای خود حمله‌ور می‌شوند و با نادیده گرفتن حق به دنبال ضربه به ولی‌فقیه با تحریف واقعه عاشورا هستند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای درس واقعه کربلا را مذاکره و تعامل می‌دانند، گفت: خیانت یک مسئله تدریجی است و به یکباره مشخص نمی‌شود، شمر نیز ۱۵ بار پیاده مسیر عراق به مکه را پیاده طی کرد و طواف خانه خدا را به جای آورد اما در نهایت در برابر امام حسین‌(ع) قرار گرفت و وی را به شهادت رساند.

مدیرمسئول بصیرنیوز با بیان اینکه آنهایی که امروز برای دستیابی به اهداف خود امام حسین را نیز تحریف می‌کنند، حاضرند از شرف خود نیز بگذرند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین درس عاشورا همان «هیهات من‌الذله»، مرگ برآمریکا و مرگ بر شمر زمان است.

حسینی با بیان اینکه برخی عناصر لیبرالی در داخل از افسردگی در جامعه سخن می‌گویند و معتقد به حذف مرگ بر آمریکا هستند، اظهار کرد: این یک خطای راهبردی است که مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم، امروز برخی‌ها در داخل در مسیر بازی غرب قرار گرفته‌اند و به دنبال راه‌اندازی فتنه‌هایی چون فتنه ۷۸ و ۸۸ هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در امتداد قیام عاشورا بوده است و باید توجه داشت که در آن واقعه تعامل بی‌معنی است، یادآور شد: در کربلا زمانی تحریم آب را برداشتند که سرها بریده شده بود، خمیه‌ها را سوزانده بودند، اهل بیت را به اسارت بردند و به نظر می‌رسد ساده‌لوحی است که برخی فکر می‌کنند شمرها و یزیدیان زمان هم به کمتر از این راضی شوند.

مدیرمسئول بصیرنیوز با بیان اینکه درس عاشورا عزت و سربلندی اسلام بوده است، گفت: آنهایی که با شعار بازگشت اعتبار به پاسپورت ایرانی آمده بودند در برابر کشورهایی که حتی از یک شهرستان ایران اسلامی کوچک‌ترند زانو می‌زنند.

حسینی افزود: اگر به دنبال بازی برد برد با دیپلماسی لبخند در مذاکرات بودیم نتیجه بازی ۳ بر ۲ رقم نمی‌خورد و به نظر می‌رسد این سخنان برای تطهیر خودشان است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از این سهل‌انگاری‌های به ظاهر عمدی به دنبال نفوذ همه‌جانبه به کشور است و این فرصت به دست آمده را غنیمت می‌شمرد، اظهار کرد: تنها راه مقابله با این تهاجم دشمن گوش به فرمان بودن رهبری است.

مدیرمسئول بصیرنیوز خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت باید از سوی بسیجیان در سرلوحه کار قرار بگیرد چرا که چراغ هدایت در نبود امام زمان(عج) ولی فقیه است و اگر به آن توسل جوئیم گمراه نمی‌شویم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. ما اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان فریدونکنار در تبعیت از رهبری این فرمانده کل قوا، فرمانده مدیر و مدبری که گوش به فرمان آقاولی عصر(عج) می باشدو تمامی برنامه هایش را با آقا تنظیم می کند تا پای جان گوش به فرمانش هستیم.
    الله اکبر
    مرگ برشیطان درون و برون کشورم ایران اسلامی عزیز
    نه تسلیم نه سازش نبردبا منافق و صهیونیسم
    الله اکبر خامنه ای رهبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا