تدبیر دولت برای فریدونکنار چه زمانی فرا می‌رسد؟

فریدونکنار در سرازیری مدیریت/ آقای مدیرکل! مردم منتظر پنجمین فرماندار دولت یازدهم هستند

f11

بصیر، در حالیکه بیش از دو سال از دوران خدمت رسانی دولت تدبیر و امید می‌گذرد، همچنان شاهد برخی بی‌تدبیری در استان مازندران و به ویژه شهرستان فریدونکنار هستیم.

فریدونکنار که سالها مورد بی‌مهری مسئولان ارشد کشوری و استانی پس از مرحوم مجدارا قرار گرفته است با روی‌کار آمدن دولت یازدهم بیش از پیش از این ناملایمتی رنج می‌برد و بارزترین مسئله نیز تغییر ۴ فرماندار در این شهرستان است.

مشکلات زیادی چون کمربندی ۱۴ ساله، مسائل مربوط به بیمارستان، مشکلات بندر، عدم استقرار برخی از ادارات مهم در شهرستان، مشکلات و معضلات بخش‌های دهفری و مرکزی، کلاف سردرگم شهر آستانه نو، بی‌توجهی به جوانان و نخبگان شهرستانی، ناتوانی پاسخگویی به توهین‌های برخی اقراد معلوم‌الحال در سیمای جمهوری اسلامی و تخریب چهره فریدونکنار تنها بخشی از مواردی است که مردم این شهرستان را به آینده بدبین کرده است.

نقطه اوج این مسائل، تغییرات پی‌در‌پی و بدون تفکر مسئولان ارشد شهرستان است، به طوریکه در طی ۲ سال ۴ فرماندار و سرپرست جای خود را به یکدیگر داده‌اند.

این در حالی است که با روی کار آمدن ابراهیمی به عنوان چهارمین فرماندار دولت تدبیر، به نظر می‌رسید فریدونکنار در مسیر رشد قرار گرفته بود، بار دیگر با تدبیر استاندار مازندران، این شهرستان یکی دیگر از مسئولان خود را از دست داد تا زمزمه‌های عوام در خصوص تبدیل شدن فریدونکنار به شهر آزمایشگاه مدیران تقویت شود.

بر اساس این گزارش، حدود دو ماه از انتخاب ابراهیمی به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران و حضور در فریدونکنار با سمت سرپرستی فرمانداری می‌گذرد.

با انتخاب ابراهیمی به این سمت، تحرکات این مسئول در فریدونکنار افت محسوسی داشته و در واقع حضور این مسئول در این شهرستان به دلیل مشغله‌های فراوان مدیرکلی به شدت کم شده است.

هرچند به گفته ابراهیمی وی تا آخرین لحظه از تلاش برای رشد فریدونکنار دست برنمی‌دارد اما در عمل به نظر می‌رسد این سخنان بیشتر به شعار و وابستگی شباهت دارد، شعارهایی که موجب توقف آبادانی در این شهرستان می‌شود.

به هر حال آنچه به نظر می‌رسد این است که ابراهیمی با توجه به حضور در سمت جدید یعنی مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری مازندران و ردیف شغلی وی که تعیین و انتخاب فرمانداران شهرستان‌های مازندران است، هرچه زودتر فرماندار جدید این شهرستان را معرفی کنند.

بدون شک آنچه ابراهیمی باید به آن توجه کند این است که با حضور ۹ ماهه خود در فریدونکنار توقع این مردم را افزایش داده است و قطعا باید در انتخاب فرماندار بعدی، شخصی را برگزیند که از توانایی بسیار زیادی نسبت به مسئولان گذشته برخوردار باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا