مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری مازندران خبر داد:

فرماندار فریدونکنار فردا (چهارشنبه) تودیع و معارفه می‌شود

بصیر، مهرداد ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: در روز چهارشنبه مراسم تودیع و معارفه فرماندار فریدونکنار در ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل آنکه باید در اداره کل سیاسی زمان بیشتری را برای خدمت به مردم مازندران حضور داشته باشم و مردم فریدونکنار نیازمند حضور مسئولی تمام وقت در این شهرستان هستند لازم بود تا یک فرد را به عنوان فرماندار معرفی کنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران افزود: علی ادیبی یکی از نیروهای باسابقه مازندران است که از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری فریدونکنار منصوب شد و معاون فرمانداری چالوس، معاون اداره کل سیاسی و انتظامی استانداری مازندران، معاون اداره کل اجتماعی استانداری و نماینده آموزش و پرورش در کشورهای همسایه مانند پاکستان را در کارنامه خود دارد.

ابراهیمی گفت: امیدوارم با حضور این فرد تداوم توسعه را در فریدونکنار شاهد باشیم، ادیبی فردی توانمند و با سابقه درخشان است و توقع بجای مردم این شهرستان را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به سابقه اجرایی ادیبی خاطرنشان کرد: این فرد در گذشته مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در پایان با اشاره به اینکه فردا پس از مراسم تودیع و معارفه نشست خبری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: ادیبی از نیروهای وزارت کشوری است که به این سمت منصوب می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا