امام جمعه فریدونکنار:

نویسندگان نامه به ترامپ از مزدوران هستند/وجود فتنه ۸۸ در افکار منافقان

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: دانشجویان باید در زمینه‌های علمی و پژوهشی نوآوری داشته باشند تا راه شهدای دانشجو را ادامه دهند.
وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که “دانشگاهی که نبض انقلاب در آن نزند دانشگاه نیست”، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید مواضب باشند چراکه دشمنان با روش‌های مختلف در تلاش برای گمراهی دانشجویان هستند.
امام جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفتمین سالگرد حماسه ۹دی، تصریح کرد: ۹دی روز میثاق امت با ولایت و روز تجلی بصیرت ملت انقلابی ایران و روز سالگرد حماسه کم نظیر فرزندان این مرز و بوم در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب بود.
جلالی افزود: در این روز تجلی هوشیاری را در ملت ایران مشاهده کردیم و این مردم بودند که قتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی را خنثی کردند.
وی خاطرنشان کرد: این حماسه بسیاری از دوستان و علاقه‌مندان به انقلاب را خشنود و دشمنان را ناراحت و ناامید کرد.
امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ که مساله‌ی انتخابات را در ابتدا مطرح کردند اما در نتیجه اعتراف کردند که انتخابات بهانه است و سقوط نظام نشانه است.
جلالی با اشاره به اینکه این منافقان به دنبال یک شورش بودند گفت: متاسفانه برخی از دوستان ساده‌اندیش و برخی از منافقان دوست‌نما در این توطئه گرفتار شدند و خود را باختند که متاسفانه هنوز هم متنبه نشدند.
وی اظهار کرد: فتنه‌گرانی که دانسته یا ندانسته آلت دست اربابان خارجی خود قرار گرفتند برای رسیدن به هدف کثیف خود از هیچ جنایی کوتاهی نکردند.
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اقدامات منزجر کننده فتنه‌گران در سال ۸۸ افزود: جسارت به عاشورای حسینی، جسارت به تمثال امام راحل، سر دادن شعار اصل ولایت فقیه، تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در کشور از جمله کارهایی بود که این فتنه‌گران برای رسیدن به اهداف خود کردند.
جلالی با اشاره به نوشتن نامه توسط برخی افراد به دونالد ترامپ خاطرنشان کرد: افرادی که این نامه را نوشتند از مزدوران هستند و متن نامه‌ چیزی جزء وقاحت و ذلت ندارد.
وی افزود: در این نامه از رئیس جمهور آمریکا خواسته شد تا تحریم‌های ایران را بیشتر و برای براندازی نظام تلاش کند که نشان‌دهنده‌ی این است که نویسندگان نامه از باقی ماندگان فتنه ۸۸ هستند.
امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: در ظاهر فتنه ۸۸ خاموش شد و هنوز ریشه فتنه در افکار منافقان وجود دارد که منتظر هستند تا به آرمان کثیف خود برسند.
جلالی گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان باید بدانند که اولا نگهبان این کشور خدای متعال و حضرت ولی عصر(عج) هستند و همچنین مردم بصیر و شجاع پشتیبان این کشور و ارزش‌های آنان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا