جشن لبخند فرشته‌ها به یاد شهدای آتش‌نشان

بصیرنیوز،

هفتم و هشتم بهمن‌ماه ۹۵ جشن باشکوه “لبخند فرشته‌ها” با هدف دیدار حامیان با ایتام تحت پوشش بنیاد امور خیریه نیکوکاران شریف و با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بنیاد، سرکار خانم دکتر شیوا محمدی‌نیک، از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در سالن رواق هنری برج میلاد تهران برگزار شد.
تقارن این جشن با واقعه دردناک پلاسکو و جان‌باختن جمعی از شهروندان تهرانی و شهادت چند‌‌تن از آتش‌نشانان قهرمان سبب شد تا این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان در فضایی بسیار معنوی و خاص همراه شود.

جشن لبخند فرشته‌ها به یاد شهدای آتش‌نشان

در این مراسم پرشورکه با استقبال بی‌سابقه شهروندان، حامیان، هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون و نیز تعدادی از ورزشکاران روبرو شد؛ مجریان توانمند تلویزیون با اجرای برنامه‌های بسیار متنوع لحظات به‌یاد‌ماندنی و زیبایی را از ” لبخند فرشته‌ها ” رقم زدند.

در پایان این برنامه، ایتام تحت پوشش پس از ساعاتی طراحی، نقاشی، کاردستی، پذیرایی و دیدار با حامیان خود، با فرستادن بادکنک آرزوها به آسمان برای شادی ارواح پاک شهدای آتش‌نشان دعا کردند.

جشن لبخند فرشته‌ها به یاد شهدای آتش‌نشان

بانوان سرپرست خانوار نیز بخشی از عایدیِ فروش خود را از غرفه‌های بدلیجات، دمنوش‌های گیاهی، عروسک پولیشی، صنایع دستی، عکاسی و … برای کمک به ایتام به بنیاد امور خیریه اهدا نمودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا