بدرقهٔ شهدای خدمت بر بال مهر مردم تا بهشت

این روزها دست و دلمان به «خبر خوب» نمی‌رود. اما مردممان آن‌قدر زیبایی رقم می‌زنند و وطنمان حتی در دل روزهای سخت آن‌قدر سرشار از زیبایی است که نمی‌شود از خوبی‌ها نگفت...

به گزارش بصیرنیوز، به نقل از فارس، دیروز شهید «سیدابراهیم رئیسی» و همراهان شهیدش با قدم‌های مردم قدرشناس تهران تشییع و بدرقه شدند تا به زیارت مشهدالرضا علیه‌السلام بروند.بعد از تشییع در حریم ضامن آهو هم هر کدام به سمت خانهٔ ابدی خود رهسپار می‌شوند. «رئیس‌جمهور محترم و مغتنم» ما؛ حالا که با جمعی از بهترین یارانت به محضر سلطان علی موسی‌الرضا علیه‌السلام شرفیاب می‌شوی، دست ما را هم به دستش بده. دست ایرانت را رها نکن سید مظلومان…

رئیس‌جمهوری که برای کارگران پدر بود

وقتی مردم را پارهٔ تن خود بدانی و برای درد و مشکلشان همان‌طور چاره‌جویی کنی و به زمین و زمان بزنی که برای درد و مشکل خودت، می‌شوی عزیز مردم. می‌شوی پارهٔ تنشان که از رفتنت طوری می‌سوزند گویی سال‌ها از نزدیک می‌شناختندت. این محبتی است که خداوند به خاطر اخلاص، خدمت و مردم‌داری بعضی‌ها در دل مردم می‌نشاند و این‌گونه عزتشان می‌دهد.این کارگران کارخانهٔ نیشکر هفت‌تپه از خدمت «شهیدجمهور» به هفت‌تپه و کارگرانش می‌گویند «چند سال بود که کارگران ۴ ماه ۵ ماه حقوق نمی‌گرفتند. ما کف خیابان بودیم. آقای رئیسی ما را از کف خیابان رساند به رشد ۲۰۰درصدی. هفت‌تپه را دولت ایشان احیا کرد.»مزد خدمت صادقانه و خالصانه، البته چیزی جز عاقبت‌به‌خیری نیست آقای «شهیدجمهور مغتنم»…
این هم‌وطنان مهربان و فداکار

بهترین مردم دنیا را داریم. شک نکنید. به بعضی اتفاقات فضای مجازی هم نگاه نکنید. زندگی در دنیای واقعی جریان دارد. مردم واقعی هستند که اتفاقات واقعی را رقم می‌زنند.

هر وقت زخمی بر پیکرهٔ ایران تنومند ما وارد شد، این مردم شریف، یکپارچه صف کشیدند برای جاری شدن در تن وطن و مرهم گذاشتن بر زخم آن.دیروز هم چیزی از همیشهٔ این مردم کم نداشت. یکی شکلات‌های داخل کیفش را بین کودکان مسیر تشییع تقسیم می‌کرد.

دیگری کلاه لبه‌دارش را به دیگری می‌بخشید. چند نفری هم گوشهٔ پیاده‌روی خیابان انقلاب ایستاده بودند و با مقوایی که دستشان بود، رهگذران را باد می‌زدند.این مردم مهربان مثل رئیس‌جمهور شهیدشان با هر چه در توان داشتند، در راه خدا به مردم خدمت می‌کردند.

آخرین سلام نظامی به بهترین بابای دنیا
دخترها بابایی‌اند. این یک گزارهٔ جهان‌شمول همیشگی است که در هر پدر و دختری با میزان و شکل خاصی از صمیمیت ظهور و بروز پیدا می‌کند. اما پدرت که نظامی یا مرد جنگی باشد، ممکن است کار کمی پیچیده‌تر باشد. آن وقت خداحافظی‌ات با پدر شهیدت هم می‌شود یک شکل دیگر.می‌شود ادای احترام نظامی در قامت دختر یک خلبان شهید به تابوت پرچم‌پیچ پدر… می‌شود شبیه ادای احترام نظامی دختر شهید خلبان «سیدطاهر مصطفوی» به پدر.
غم‌شریک‌های بین‌المللی از قدرت ایران حکایت می‌کنند

تا این لحظه سران و مقامات عالی از حدود ۴۰ کشور دنیا برای شرکت در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهانش به ایران آمده‌اند. بیش از ۹۰ تن از سران و مقامات کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای هم به ایران تسلیت گفته‌اند و به مقام شهدای خدمت ادای احترام کرده‌اند.تمام این واکنش‌های بین‌المللی در تراز یک قدرت فرامنطقه‌ای است. ایران بعد از عملیات «وعدهٔ صادق» در یکی از قدرتمندترین حالت‌های خود در حوزهٔ سیاست خارجی قرار دارد. حالا ملت‌های دیگر هم فهمیده‌اند که تنها راه قوی شدن و تأمین امنیت و منافع ملی «ایستادگی و مقاومت» است.

هر لحظه برای فرج دعا کنیم
خدمتگزاران مهربان و دلسوزی را از دست دادیم که برای آبادی کشورمان تلاش می‌کردند. از رفتنشان غصه می‌خوریم و خواب و خوراک نداریم.اما گاهی فراموش می‌کنیم امام مظلوم و غریبی داریم که صدها سال در غربت و تنهایی منتظر بیداری ماست. او که از هر کسی برای ما مهربان‌تر و دلسوزتر است و هر روز و هر لحظه برایمان دعا می‌کند.دعا برای فرج را فراموش نکنیم که امام زمان (عج) می‌فرمایند «برای نزدیک شدن ظهور و فرج زیاد دعا کنید؛ به راستی همین دعا فرج شماست».

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا