اختصاصی، قسمت چهارم/ در سالروز شهادت سردار عشق حاج حسین بصیر

هم رزمان و یاران شهید بصیر گرد هم آمدند/ عکس

بصیر، در این مراسم که به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی سردار سپاه اسلام شهید حاج حسین بصیر در بیت شریف ایشان برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین سید محمود جلالی امام جمعه فریدونکنار، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران، اسدالله جعفری دادستان مرکز استان، محمد حسین زاده فرماندار، سید ولی میرشفیعی فرمانده سپاه، باقریان رئیس دادگستری فریدونکنار، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، صنعت، معدن و تجارت، روابط عمومی استانداری، سرداران، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزدگاران ۸ سال دفاع مقدس و مسئولین ادارت و نهادهای شهرستان فریدونکنار حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام نبی اللهی و سردار بهنام سرخ بر به خاطره گویی پرداختند.

سردار بهنام سرخ بر در این مراسم اظهار داشت: شهید بصیر به عنوان یک شهید ملی در جمهوری اسلامی ایران مطرح است و کمتر کسی است که در حال و هوای جبهه باشد و نامی از بصیر نشنیده باشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: حاج بصیر زمانیکه کرکره مغازه اش را جهت حضور در جبهه های جنگ پائین کشید، در واقع کرکره های معارف به روی او گشوده شد.

وی افزود: شاید شهید بصیر فرصتی برای حضور در دانشگاه و ادامه تحصیل کلاسیک پیدا نکرد اما زمانیکه بستر فراهم شود و خدا نیز بخواهد دریچه های معرفت گشوده می شود و انسان متعالی می گردد و آ فرد دیگر اختیاری از خود ندارد و بازیگر نقشی است که خداوند آنرا انتخاب نموده است.

مداحی نیز پایان بخش مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین بصیر بود.

DSCN5257

DSCN5260 

DSCN5269 

DSCN5273 

DSCN5278 

DSCN5282 

DSCN5301 

DSCN5315 

DSCN5323 

DSCN5338 

DSCN5346

DSCN5281

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا