بازداشت رقاصی که فرمانده داعش شد+عکس

به گزارش فرهنگ نیوز  به نقل از روزنامه «کرونین سایتونگ» (Cronin Zeitung)، الفراتی در این اردوگاه در حال تبلیغات و جذب آوارگان برای عضویت در گروه تروریستی «کتیبة عبدالرحمن» بوده و همزمان با محافل مذهبی و سلفی های اتریش نیز ارتباط گرفته بود.
 
عز الدین الفراتی، پس از تغییر چهره بار دیگر ریش های خود را تراشید.
 
به گزارش این روزنامه، زمانی که تعدادی از آوارگان دوباره به سوریه اعزام شدند، مسئولین امنیتی اتریش به قضیه مشکوک شده و می توانند الفراتی را – که بار دیگر تغییر چهره داده و ریش های خود را تراشیده بود – شناسایی کنند. 
 
سخنگوی نیروی انتظامی وین در این زمینه اظهار داشت: «این متهم از سوی خود آوارگان مورد حمله قرار گرفت و حتی گروهی از آنان قصد داشتند او را به قتل برسانند. ما بعد از شناسایی، بلافاصله او را بازداشت کردیم تا تحت تعرض آوارگانی قرار نگیرد که بشار اسد را به سلفی ها ترجیح می دهند. واقعیت این است که در اردوگاه ما، جبهه بندی پررنگی میان آوارگان بر سر حمایت از بشار اسد یا جریان های سلفی وجود دارد و اگر مراقبت خود را کاهش دهیم، خود آوارگان یکدیگر را به قتل می رسانند!»
 
 
سیر تحولات عزالدین الفراتی؛ از رقاصی به خوانندگی و از خوانندگی به تبدیل شدن به مجاهد سلفی!
 
او در مورد آینده وضعیت الفراتی نیز اظهار داشت: «او به کمیسیوهن مبارزه با تروریسم تحویل داده شده است و کمیسیون مربوطه در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.»
 
عزالدین الفراتی، از خوانندگان و رقاصه های محبوب سوری در شهر رأس العین بود که عمده ترانه های وی را ترانه های میهن دوستانه و یا ترانه های معاشقه میان جوانان تشکیل می داد و همراه با خواهرانش در شبکه تلویزیونی «غنوة» (ترانه ها) مشهور شد. معروف ترین کار وی ترانه «یا سوسو» بود که سرویس بین الملل شفاف از ترجمه و بازگویی محتوای آن معذور است!
 
عز الدین الفراتی، پس از تغییر و تحول و تبدیل به یک مبارز سلفی!
او ریش هایش را بلند کرد و به جای خوانندگی و رقص، اسلحه به دست گرفت.
 
با فراگیر شدن اعتراضات در بخش هایی از سوریه و مسلح شدن مخالفان بشار به کمک گروه های سلفی، الفراتی نیز دچار تحول شد و یک گروه سلفی مسلحانه به نام «صوامع الرحمن» را تأسیس کرد. او در رأس العین موفق شد قدرت قابل توجهی را به دست آورد و همین موضوع باعث شد از سوی دو گروه اصلی تروریستی وهابیت در سوریه یعنی جبهه النصره (شاخه القاعده) و داعش برای بیعت با سران آن تحت فشار قرار گیرد. همین موضوع باعث نزاع بین مخالفان بشار در این منطقه و در ادامه به گریز و آوارگی وی انجامید.
 
او بعد از فرار از رأس العین تلاش کرد گروه سلفی جدیدی به نام «کتیبة عبدالرحمن» تأسیس کرده و همزمان حمایت داعش  النصره را جلب کند. او  می خواست ابتدا در اروپا نیروهای مستعد را شناسایی و جذب کرده و در این راه، منابع مالی را از القاعده و داعش جذب کند. این رفتار باعث شد الفراتی در وین شناسایی شود.
 
تقریبا همه ترانه های این رقاص و خواننده سلفی و جهادگر، چنان شنیع است که  از انتشار عکس یا ترجمه آن معذور ایم.
این ترانه، از معدود ترانه هایی بود که عکس و محتوای آن قابل انتشار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا