اختصاصی/ در هفته دولت و در فریدونکنار

پارک خانوده منطقه فیروزآباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، آئین افتتاحیه پارک خانواده منطقه فیروزآباد با حضور محمد حسین زاده لداری فرماندار، جمشیدی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، سید قاسم حسینیان بخشدار مرکزی، مهدی نصیری بخشدار دهفری، مهندس خان بابایی شهردار، مسئولین ادارات و نهادها و اهالی منطقه فیروزآباد برگزار شد.

به دنبال رفع مشکلات در شهرستان هستیم

محمد حسین زاده در آئین افتتاحیه این پارک اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با اتخاذ تصمیمات و سیاست های درست به میدان عمل آمده است به طوریکه تصمیم برای تجهیز و تعمیر این پارک در نیمه دوم سال ۹۲ گرفته و در ابتدای سال ۹۳ به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده ای را به مردم منطقه فیروزآباد داشته باشیم، تصریح کرد: این پارک نشان از توجه ویژه مدیرکل به بحث فرهنگی حوزه بانوان در شهرستان به ویژه در منطقه فیروزآباد دارد.

حسین زاده در ادامه با بیان اینکه به دنبال رفع موانع و مشکلات در تمامی شهرستان هستیم، عنوان داشت: شورای شهر و شهرداری باید تلاش ویژه ای برای زدودن فقر و محرومیت از کلیه مناطق شهری اقدام کند و همچون گذشته برای رفع نواقص عمرانی شهر تقویم ارائه نماید.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مسئولین بحث پر کردن اوقات فراغت است، اظهار داشت: تجهیز این پارک در کنار سایر فضای فرهنگی می تواند کمک کار بسیار خوبی برای عملیاتی نمودن شعار رهبری باشد.

 

حسین زاده خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم که چهره فقر و محرومیت را در این شهرستان که ۳۵۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و همواره در تمامی صحنه ها حاضر هستند از بین ببریم و با اقدامات خود تعامل دو سویه با مردم را ایجاد کنیم.

پر نمودن اوقات فراغت همشهریان با احیای پارک خانواده

در ابتدای این مراسم علی خان بابایی شهردار فریدونکنار ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و تقدیر و تشکر از همه کسانی که در احداث و تعمیر این مکان زحمت کشیدند، اظهار داشت: در زمانی که این پارک به سمت و سوی متروکه شدن در حال حرکت بود تصمیم بر آن شد تا این پارک را احیا کنیم.

وی اذعان داشت: در بخش فضای سبز، پیاده رو، ست ورزشی و تعمیر دیوارها در این پارک تغییراتی ایجاد شد و با تغییر نام این پارک از بانوان به پارک خانواده به دنبال پرنمودن اوقات فراغت همشهریان به ویژه اهالی منطقه فیروز آباد بودیم که این امر محقق شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا