اختصاصی/ و قل جاء الحق و ذهق الباطل، ان الباطل کان ذهوقا

رهبری عامل اصلی ناکامی رژیم جعلی اسرائیل/ اسرائیل بر خلاف ادعایش از هیچ قدرتی برخوردار نیست

به گزارش بصیر، در حالیکه اسرائیل وعده داده بود در کمتر از ۲۴ ساعت غزه را تصاحب خواهد کرد و کرانه باختری و غزه را از وجود مسلمانان پاک می کند اما نتوانست با وجود حمایت های بی دریغ شیاطین غرب و شرق و حتی به کمک تسلیحات خود یک وجب از خاک این مناطق را بدست آورد و با شکستی مفتضحانه روبه رو گردید.

اما در این میان مردم شهرستان فریدونکنار همانند سایر نقاط کشور پس از شنیدن اخبار مبنی بر پیروزی مردم غزه در جنگ نابرابر با سگ استخوان نجس منطقه ندای لبیک یا خامنه ای و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و با در آغوش گرفتن یکدیگر این پیروزی بزرگ را تبریک گفتند.

به گزارش بصیر، به سراغ مردم ولایتمدار شهرستان فریدونکنار رفته ایم تا احساسات خود را از این پیروزی بزرگ بیان کنند.

علی مظلومی فروشنده یک مغازه کفش در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک این پیروزی بزرگ، گفت: بار دیگر رو سیاهی برای این رژیم جعلی باقی ماند و مردم جهان فهمیدند که اسرائیلی که دم از قدرت می زند نه تنها قدرتمند نیست بلکه از ضعف مفرط سیاسی، نظامی رنج می برد و در برابر انتفاضه سنگ فلسطینی ها متحمل شکست سنگینی شد.

حسن شجاع یکی از افرادی که در بازار بزرگ قائم شهرستان فریدونکنار فروشگاه پوشاک دارد، در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن اعلام انزجار از اعمال جنایتکارانه اسرائیل و همدستانش، آنها را یک رژیم کودک کش معرفی و خواستار محو و نابودی آنها از صحنه روزگار شد.

در ادامه به سراغ دانشجویی رفتیم که نخواست نامش فاش شود، وی گفت: اسرائیل همانند کودکی تازه به دوران رسیده در پی ماجراجویی در منطقه است، اما هرگز نتوانسته به اهداف ترسیم شده خود دست یابد و شاید مهمترین علت آن وجود مقام عظمای ولایت در راس رهبری جهان اسلام است.

وی که دانشجوی رشته علوم سیاسی یکی از دانشگاه های شمال کشور بود، اظهار داشت: اما آنچه مهم و قابل بیان است پیروزی و سربلندی ملت غیور ایران می باشد که همواره و در تمامی شرایط سخت و سنگین، ملت غریب و مظلوم فلسطین را رها نکرده و حامی و پشتیبان آنها بوده است.

سید عسگری داداش نژاد یکی از مداحان مطرح استان مازندران نیز در گفتگو با بصیر به قرائت آیه « و قل جاء الحق و ذهق الباطل، ان الباطل کان ذهوقا» اکتفا کرد که خود حاکی معانی بسیار زیادی است.

پایگاه خبری بصیر هم این پیروزی بزرگ را به همه ملت مظلوم فلسطین و به ویژه به رهبر جهان اسلام مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت می گوید و برای تمامی رزمندگان اسلام آرزوی موفقیت دارد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا