حقوقدانان ایرانی در تهیه کیفر خواست مردم فلسطین علیه اسرائیل کمک خواهند کرد

به گزارش بصیر، رئیس سازمان بسیج مستضعفان در حاشیه برگزاری اولین مجمع استانی بسیج سپاه استان البرز به خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت : در جنایاتی که رژیم سفاک صهیونیستی بر علیه مردم بی دفاع غزه مرتکب شدند جای هیچگونه تأمل و درنگ وجود ندارد و از این جهت کیفر خواست مردم غزه بر علیه این رژیم جنایتکار در حال تهیه است.



سردار نقدی با بیان اینکه خود فلسطینی ها دست اندرکار این مسئله هستند افزود  : تمامی حقوقدانان مومن دنیا و ایران ، در تهیه این کیفر خواست مردم غزه را یاری خواهند کرد تا هرچه زودتر به حقوق حقه خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران نیز بی شک در پیروزی ملت غزه سهیم هستند زیرا الگویی برای ایستادگی و مقاومت انان بوده اند و این تحقق وعده الهی خداوند است که جای هیچگونه سازشی را باقی نمیگذارد.

پیروزی مردم غزه یادآور روزهای پرشکوه رزمندگان اسلام در مجنون و شلمچه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان خاطر نشان کرد : پیروزی مردمی کم تعداد با نیرویی محدود  ، در مقابل یکی از قدرتمندترین نیروهای ضد بشری زنگ خطری برای مستکبرین و نوایی امید بخش برای مظلومان و آزادگان جهان است.
سردار نقدی در پایان افزود : این پیروزی یاد آور پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس است و روزهای طلایی مجنون و شلمچه را به نمایش میگذارد. 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا