توطئه صهیونیسم جهانی با همراهی وهابیت، دلیل به خاک و خون کشیده شدن مسلمانان

بصیر،حجت‌الاسلام حسین آزادی‌کناری در گفت‌وگویی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم‌های عزاداری ایام فاطمیه، اظهار کرد: در بزرگداشت دخت نبی مکرم اسلام(ص) نکته تاریخی این است که  باید واقعیت بدون تحریف به مردم گفته شود تا مظلومیت خاندان اهل بیت(ع) هرگز محو نشود.

وی افزود: بعد از مصیبت درگذشت رسول‌الله(ص) مردم به دو دسته تقسیم شدند؛ عده‌ای دچار افراط شدند و برخی نیز راه تفریط را پیش گرفتند.

امام جمعه هادیشهر تصریح کرد: امروز هم  ناآگاهانه و بدون در نظر گرفتن مصلحت بیش از یک میلیارد مسلمان، به افکار و نظرات مسلمین جسارت می‌شود.

آزادی با بیان اینکه اهل سنت و تشیع هر دو مسلمان و معتقد به توحید الهی هستند، تاکید کرد: باید با حفظ وحدت تحت رهبری واحد، عزت مسلمانان در سراسر دنیا حفظ شود.

وی با بیان اینکه اهانت به یک‌دیگر در تریبون‌های مختلف تحت هر عنوان، آب به آسیاب دشمن ریختن است، توصیه کرد: در برنامه‌های فرهنگی مناطق، به هیچ عنوان به اعتقادات هیچ مسلمانی نباید جسارت شود تا اسلام عزیز در سایه این اتحاد و هم‌دلی استوار و پاینده بماند.

خطیب جمعه هادیشهر ضمن تقدیر از برگزارکنندگان برنامه‌های تحویل سال نو گفت: در مملکت امام زمان(عج) حفظ حرمت اهل بیت و خاندان نبوت در برگزاری مراسم ایام فاطمیه کار ارزشمندی بود.

آزادی در پایان با محکوم کردن حمله عربستان سعودی به خاک یمن، خاطرنشان کرد: توطئه استکبار و صهیونیسم جهانی با همراهی وهابیت، ملت‌های مسلمان منطقه را به خاک و خون کشیده است.

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا