نماینده فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء:

صلح امام حسن(ع) دیگر تکرار نمی‌شود، بلکه عاشورایی دیگر رقم می‌زنیم/ نمی‌توانیم در خیابان راه برویم و شعار دهیم و در بزنگاه، ولایت را تنها بگذاریم

DSC_0171

بصیر، حجت‌الاسلام انگیسه در یادواره شهدای مسجد مهدیه در شب گذشته، اظهار کرد: جهاد دری از درب‌های بهشت است و مجاهد اجر و قرب خاصی در مکتب اسلام دارد.

وی تصریح کرد: در زمان پیامبر برای مجاهد ارزش خاصی قائل می‌شدند اما امروز جانبازی که دو پای قطع شده دارد در کنار خیابان سبزی می‌فروشد.

نماینده فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء با اشاره به اینکه دین‌داری هزینه می‌خواهد، خاطرنشان کرد: چقدر حاضریم برای صداقت هزینه دهیم، چرا دوستان خدا در جامعه کمیاب شده‌اند.

انگیسه با بیان اینکه بسیاری از کنار جنگ بی‌تفاوت گذشتند و متلک انداختند، چقدر به شهدا زخم‌زبان زده شد، اذعان کرد: بسیاری از خواص در فتنه ۸۸ ریش‌های خود را تراشیدند و لباس بسیجی را از تن درآوردند، آنها همان کسانی هستند که در فتنه جا ماندند و مردود شدند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا با اشتیاق به سوی جایگاه ابدی خود حرکت کردند، گفت: نمی‌توانیم در خیابان راه برویم و شعار دهیم و در بزنگاه، ولایت را تنها بگذاریم.

نماینده فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیاء با بیان اینکه باید از روزی که حادث تکرار شود بترسیم، اظهار کرد: دشمنان باید بدانند صلح امام حسن(ع) دیگر تکرار نمی‌شود، بلکه عاشورایی دیگر رقم می‌زنیم.

DSC_0152

DSC_0153

DSC_0163

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مدیرمسئول محترم سایت سلام از لطف تون که مطلب قبلی ام را خطاب به رییس جمهور نمایش عموم گذاشته اید
    اکه در نکارش دستوری موردی بود لطفا ویرایش فرمایید(آزادید)
    (کم خوردن و کم داشتن بهتر از زیربار منت و زور بودن هست تا خودت آقای خودت باشی)
    رییس جمهور محترم سلام علیکم
    خواستم عرضی به محضر گرامی شما و تئوری پردازان جنابعالی داشته باشم
    مافرزندان عاشورا و رمضانیم
    ما وارثان و دانش آموختگان مکتب وسیره رسول الله (ص) (شیب ابیطالب ) هستیم
    وشما هم رییس جمهوریک کشور اسلامی عریزی هستیدکه ملتش برای بقای آن خون دادند و با شرایط اسلامی بودنش به شما رای دادن و زندگی می کنندوشماهم بامحوریت استکبارستیزی بودنتان رای ما را اخذ نمودیدما یاران رسول خدا(ص)هستیم رسولی که سه سال بخاطر عزت اسلام و مسلیمن درسخت ترین زمان خود مقاومت کردندما که الحمداله با لطف و عنایت خدای مهربانی که توجه اش را به برکت خون شهدای عزیز برسرمان ارزانی داشته از همه چیز برخورداریم(کم خوردن و کم داشتن بهتر از زیربار منت و زور بودن هست)
    دشمنان داخلی(مرفهان بی دردو جاه طلب) و خارجی باید بدانند صلح امام حسن(ع) دیگر تکرار نمی‌شود،
    رییس جمهور عزیز چرا از واقعه شیب ابیطالب سخن نمی گویید ؟
    چرا نمی گویید ما فرزندان آن رسولی هستیم که….
    مابه پشتیبانی این ملت زجرکشیده و انقلابی ؛ عاشورایی دیگر رقم می‌زنیم که فرمانده هایش جوانان امروزی خواهندبود به مراتب قوی تر از فرمانده هانی که شما در آن دوران سپری می کردید و بر آن دوران طلایی افتخار می کردید و می کنید که قطعا هم همینطور می باشد که ما امروز احساس امنیت و آرامش و صلابت می کنیم؛ ما امروز صلابت دیروز و شوکت امروز را دو چندان می خواهیم و آنرا به سرانجام می رسانیم اگه مخالفان رشد و توسعه ی انقلاب اسلامی بگذارند ما دیگر نمی خواهیم آن ذلتی را که پبشینیان ما برای بدست آوردن رفاه آنی تن به ذلتی دهند که جیره خوار بیگانان شویم ما امروز رهبری داریم که تمام عرصه های مدیریتی را تجربه کرده و خودبصیر وصاحب نظر می باشدرهبری داریم که اشراف بر وقایع جهان دارد رهبری که از همه مهمتر سیرسلوک الی الله دارد رهبری که دنیا نتوانسته شکارش کند رهبری که….
    خوب رییس جمهور عزیز می خواهیم شما را به دوران تاریخی زمان رسول الله(ص) توجه بیشتری بدهیم
    پس قدری باماباشید همراه کسانی که نماینده آنهادر کشور اسلامی و برا ی تحقق آرمان های آن بر مسند یک دولت اسلامی تکیه زده ایدومنتخب ماشدید:
    شرایط سخت و دشوار امت اسلام در محاصره اقتصادی شعب ابی طالب:
    سه سال با آن شرایط حاكم ، بسیار سخت و طاقت فرسا ،آن چنان كه صدای ضجه كودكان از بیرون آن شنیده می شد؛زیرا دشمنان قسم خورده هر نوع طعامی را حتی اگر از ناحیه مسافران غریبه در بازارهای مكه عرضه می شد، به سرعت با قیمت بیشتر می خریدند تا مانع رسیدن آن به بنی هاشم شوند.
    آقای رییس جمهور عزیز !!!؟؟؟
    شما که بهتر می دانید آنان تنها در ماه های حرام(موسم حج) می توانستند از شعب خارج شوند و تنها تعداد محدودی همچون: “هاشم بن عمر “ابوالعاص بن ربیع، داماد پیامبر(ص) “حكیم بن حزام، برادرزاده خدیجه” و گاه علی(ع) شبانگاه مقداری گندم و خرما بر شتر بار می كردند و زمانی كه شتر، نزدیك شعب می رسید، آن را رها می کردند و به درون شعب می فرستادند.(ما بنظرشما در آن شرایط قرار گرفتیم که خدای نکرده تن به خواسته های نابرابر آنان بدهیم چیزی را از ما می خواهند که نداشته باشیم در حالی خودشان دارند نه اجازه بده آقای رییس جمهور کشور اسلامی ایکه یکی از اهداف اسلامی بودن و انقلابی بودنش تسلیم نشدن در مقابل زیاده خواهی های مستبدان و زورگویان زمانه و حضورتان در این مسند هم گویای این حقیقت است) آری می گفتیم:
    پیامبر (ص) فقط در ایام حج و عمره می‌توانست از دره خارج شود زیرا در سال دوبار زائران به زیارت خانه خدا می‌آمدند: یکی در ایام حج و دیگری در ماه رجب جهت انجام عمره. پیامبر و مسلمانان در این زمان از محل محاصره خارج می‌شدند و غذا و لوازم ضروری را تهیه می‌کردند و با حاجیان تماس می‌گرفتند و آن‌ها را به آئین پاک و نجات‌بخش اسلام دعوت می‌نمودند و از آن‌ها طلب حمایت می کردند و قرآن برایشان می‌خواندند. گاه مشرکان و خصوصا ابولهب، پیامبر را سایه به سایه تعقیب می‌نمود و به مردمی که گرد او جمع می‌شدند می‌گفت: «به حرف‌های او گوش مدارید که دروغگو و ساحر است!»
    (آقای رییس جمهور محترم :
    ابوجهل صفت تان زمان مراقب این هستند که مبادا مسیر توافق به نفع ایران عزیز اسلامی رغم بخوردابوجهل صفتانی که با چهره های متفاوت وبا شعارهای … کشورمون را به سوی اهداف بیگانان سوق می دهندو…)
    “ابوجهل”، “عاص بن وائل”، “نضر بن حارث” و “عقبة بن أبی¬معیط” نگهبانان شعب بودند تا مبادا كسی برای بنی هاشم آذوقه بفرستد.گاه میان اینان و افرادی از بنی هاشم که قصد داشتند آذوقه به شعب وارد کنند، نزاع در می گرفت و افرادی مانند: “ابوالبختری‌” از هم پیمانان قریش علیه بنی هاشم بر فرزندان بنی هاشم رحم میكرد و به نزاع خاتمه می داد.یک بار هنگام حمل بار به شعب، نگهبانان، آنچنان حکیم بن حزام را مضروب ساختند که تا سه روز بین مرگ و زندگی بود.در طول مدت اقامت در شعب تمام دارایی و اموال خدیجه و ابوطالب مصرف شد و محاصره شدگان به سختی روزگار می گذراندند و به احتمال قوی شرایط سخت آنجا، باعث مرگ آن دو نفر شد كه چندی پس از خروج از شعب رخ داد.
    آقای رییس جمهور عزیز این حصر اقتصادی و سیاسی شکسته می شود و شما بر اساس اراده الهی حاکم خواهیدشد
    دوران سخت و طاقت فرسای شیب ابیطالب می تواند راهگشا و امیدی به این برهه ی حساس کشورمون باشد:
    (( گرچه این صحرا سخت تشنه است و سوزان؛ اگرچه پیشنهادها و توفان های رنج، تو را محاصره کرده اند؛ امّا اراده استوار و قلب صخره وار تو رنج صحراها و شنبادها را، از میان آتش سنگی، بی گزندی، پشت سر خواهد گذشت و روح ایمانت در سوهان حوادث صیقل خواهد خورد و چونان خورشید، برّاق و شفاف تابیدن خواهد گرفت. بلا، تقدیر ناگزیر هر معشوقی است. فرصتی است برای عشق ورزیدن. بلا، پیش از آن که سنگ مَحَکی برای معشوق باشد، شیوه زیبایی برای خودنمایی عشق است. پس اینک ای مرد! این، بلای بزرگ تو و قوم توست که چنین بر شما فرود آمده است. چنین مجالی بر شما غنیمت باد!
    تو را و قوم تو را چه باک از گرسنگی؟! چه باک از آتشی که آسمان به صحرا فرو می بارد؟! اینک اگرچه بر آذوقه ای اندک، بسنده می کنید؛ امّا دور نیست آن گاه که روشنای ظفر بر چشمان شما بتابد. بگذارید این رنج ها چونان آتشی، پولاد دل های شما را آبدیده کند؛ دور نیست زمانی که دروازه های مکّه را بر شما بگشایند، از هراس تیغ هایتان که به شجاعت آب داده اید، و دور نیست که بتخانه بزرگ حجاز، معبد یگانه پرستان مؤمن شود. دور نیست زمانی که میراث شکوهمند ابراهیم علیه السلام ، بار دیگر عظمت خفته خویش را باز یابد. دور نیست که کعبه رفیع، تا قرن های بی پایان نگین ارجمندی شود در حلقه عاشقان زائر.
    تنها به چنین مژده ای وامیدی است که می شود نه تنها سه سال، بلکه تا هر زمان که لازم باشد، در صحرای خشک، تاب آورد بی آن که لحظه ای پای ایمانی بلغزد، و کلامی به گلایه، در گوش خاک مسجد …
    حجم صحرا سراسر سرشار از ایمان است و عشق. حتی غلیظ ترین شنبادی که از این صحرا بگذرد، زلال خواهد شد. نسیمان صبحگاه، هر سحر که تاختن می آغازند، ابتدا سری به شعب ابی طالب می زنند تا از موج بازدم ایمان آورندگان نفسی برگیرند و از این نصیب، فضای حجاز را عطرآگین کنند.
    درود به جامعه ای که عاشقانه ایستاد و به زانو ننشست! آری، وقتی که زانو را به قدرت ایمان محکم کنی، وقتی که عشق را نفس بکشی، داغ ترین صحراها به بازدمی گلستان خواهد شد.
    (آری ما هم می توانیم بر تاریکی شب غلب شویم و به لطف خدا و مدد خدا سوار بر موج شویم اما زمان شناس و گوش به فرمان فرمانده کل قوا بودن شرط اول برد شماست رییس جمهور محترم)
    (آقای رییس جمهور محترم الآن هم ابوجهل صفت تان زمان مراقب این هستند که مبادا مسیر توافق به نفع ایران عزیز اسلامی رغم بخوردابوجهل صفتانی که با چهره های متفاوت وبا شعارهای … کشورمون را به سوی اهداف بیگانان سوق می دهندو…)
    آقای رییس جمهور کشور محبوب من ؟
    ما همه سرباز ولی زمان ایت الله خامنه ای (حفظه الله)هستیم هردستوری بدهد باجان و دل گوش به فرمان او هستیمو شما هم فرمانده ات ایشان می باشد پس گوش به فرمان رهبرو فرمانده ات باش که سکاندار اصلی نظام ولایی ایشان هستند تا از حمایت رهبر عزیز برخوردارید از حمایت قشرعظیمی از پابرهنگان و خادمان به امام و رهبری می باشیدفرمانده ایکه علامه آيت‌الله حسن‌زاده آملي درباره شخصیتش می فرماید(نقل ازکسی نمی کنم که حیاط دنیوی ندارد می توانید بپرسیدتا به یقین برسید دوستان تئوری پرداز رییس جمهور عزیزمون)
    خبرگزاري فارس: علامه آيت‌الله حسن‌زاده آملي در جايي فرموده‌اند: گوش‌تان به دهان رهبر باشد. چون ايشان گوششان به دهان حجت‌بن‌الحسن(عج) است. اين جملات وقتي بيشتر معنا پيدا مي‌كند كه بدانيم صاحب تفسير الميزان، علامه طباطبايي درباره علامه حسن‌زاده فرموده‌اند: حسن‌زاده را كسي نشناخت جز امام زمان(عج)
    مدیرمسئول محترم سایت سلام از لطف تون که مطلب قبلی ام را خطاب به رییس جمهور نمایش عموم گذاشته اید
    اکه در نکارش دستوری موردی بود لطفا ویرایش فرمایید(آزادید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا