رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد:

کسب ۸ مدال رنگارنگ از سوی ورزشکاران فریدونکناری در هفته گذشته

83bd5317054d10bbfa2853676ca01746

بصیر، قهرمان کلیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان استان مازندران به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار شد که در پایان عباس حاج‌کناری در وزن  ۵۰ کیلوگرم و محمدامین رمضان نژاد در وزن ۵۶ کیلوگرم مقام دوم را به دست آوردند.

وی افزود: پارسا زروک نیز در وزن ۶۹ کیلوگرم و رضا تقی زاده در ۷۷ کیلوگرم و علی‌محمد محمدی در وزن  ۹۴+ حائز عنوان مقام سوم شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه محمود اسماعیل‌زاده مربی هدایت این تیم را برعهده داشت، گفت: شهرستان فریدونکنار در این رقابت‌ها و به صورت تیمی به مقام سوم دست پیدا کرد.

کلیج  در بخش دیگری از سخنان خود از کسب مقام سوم امید حسینی در مسابقات پرس سینه قهرمانی استان، خبر داد و اظهار کرد: مسابقات پرس سینه قهرمانی جوانان استان مازندران در شیرگاه برگزار شد که در پایان امید حسینی از فریدونکنار به مقام سوم دست پیدا کرد.

وی همچنین از درخشش ووشوکاران فریدونکناری در مسابقات قهرمانی استان خبر داد و تصریح کرد: مسابقات قهرمانی ووشو استان مازندران در رستم کلا بهشهر برگزار شد که در پایان امیرحسین هاشمی و علی قادی به ترتیب به مقام اول و دوم دست پیدا کردند و هر دو به اردوی انتخابی تیم منتخب مازندران دعوت شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا