تطهیر شیخ فتنه‌گر در فضای مجازی؛

پروژه «محبوب‌سازی» با استفاده از تبلیغات معکوس!

بصیر، فضای مجازی بهترین فرصت است تا برخی افراد معلوم‌الحال بتوانند دوباره حیثیت برباد رفته خود را بازگردانند تا شاید در این نظام بتوانند ولو به عنوان یک فرد ساده و بی‌خطر!! عرضه اندام کنند.

در این چند روز و به ویژه پس از تصویب پروژه منتفذ برجام، برخی سرسپردگان افراطی شیخ فتنه با استفاده از روزهای محرم سعی در بازگرداندن حیثیت این چهره منفعل را دارند به طوریکه با به راه انداختن میتینگ‌های به ظاهر مذهبی و جلسات مختلف با نام‌ها و دلایل متفاوت سعی در فریب اذهان عمومی را دارند.

در این بین آخوندهای درباری نیز در جلسات متعدد خود را به کمترین قیمت می‌فروشند و با تعریف‌های آبکی به این پروژه کمک می‌کنند، همچنین با برگزاری جلسات مخفی و متعدد این هدف را دنبال می‌کنند.

با به راه انداختن جلسات و حمله افراد ناشناخته به این جلسات نیز سعی در تبلیغات معکوس دارند در واقع با مظلوم نمایی به دنبال تحریک احساسات قشر خاکستری جامعه هستند هر چند که در این امر کاملا ناموفق عمل شده است.

اما با نگاهی عمیق‌تر به این حرکات دو موضوع بسیار مهم را درمی‌یابیم، نکته نخست ضربه غیرمستقیم به ولایت فقیه و دوم بازگشت محبوبیت از دست رفته اصلاحات لیبرالی.

در نگاه نخست شیخ فتنه و استراتژیست‌های این طیف به دنبال پوکی جامعه در خصوص ولایت فقیه است، در واقع مردم کشور هم می‌توانند رهبر داشته باشند و هم می‌توانند مقبولیت ولی را زیر سوال ببرند، این خطر بزرگی است که از سوی این طیف مطرود در حال شکل‌گیری است و اگر مردم جامعه بصیر نباشند باید بار دیگر شاهد عاشورای ۸۸ باشیم.

نکته دوم بازگشت محبوبیت این طیف در جامعه است به ویژه آنکه به انتخابات اسفندماه نیز نزدیک می‌شویم، با نزدیک شدن به انتخابات و احساس نیاز دولت به اصلاح‌طلبان و کسب کرسی‌های قدرت در مجلس شورای اسلامی و خبرگان، با استفاده از تحریک احساسات عمومی به دنبال افزایش محبوبیت سیاسیون این طیف هستند.

در این راستا با مظلوم‌نمایی شیخ مطرود اصلاحات با چهره‌کردن انصار و اعوان وی در واقع به دنبال کسب رای برای این اشخاص هستند تا با حضور در مجلس و خبرگان تفکرات حزبی خود را پیاده کنند.

اما نکته مهم و حساسی که معمولا این طیف همواره آن را از یاد برده‌اند تشخیص خوب و بد از سوی مردم است، مردم بصیر ایران در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ اعمال ضد انقلابی و ضد دینی طرفداران و سرسپردگان این شیخ و یاران را از یاد نبرده‌اند و با حضور در تمامی صحنه‌های مهم مشت سنگینی بر دهانشان کوبیده‌اند.

هر چند این‌ها خود خوب می‌دانند که پروژه مظلوم‌نمایی دیگر در کشور نخ‌‌نما شده است و جایی در تغییر تفکرات این مردم بصیر ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا