عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در فریدونکنار:

زمانی که ظریف در مذاکرات انقلابی عمل می‌کرد امتیاز می‌گرفت/ پس از برجام نفوذ فرهنگی دشمن بیشتر می‌شود

بصیر، محمدحسین صفارهرندی در دهمین یادواره ۲۸ شهید مسجدالنبی(ص) و ۷۲ شهید حوزه علی‌بن ابیطالب(ع) فریدونکنار، اظهار کرد: افراد بصیر حول محور نظام و انقلاب خود را حفظ می‌کنند و برای تداوم انقلاب از جان باارزش خود نیز می‌گذرند.

وی با بیان اینکه شهدا از جمله افراد بصیر جامعه ما هستند، تصریح کرد: آنها به خوبی فهمیده بودند که برای حفظ اسلام باید جان‌ها‌یشان هدیه شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه شهدای ما در راه آرمان‌های خود به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان اسلام زمانی که احساس کردند حمله عراق علیه ایران در واقع جنگ در عاشورا است و افراد بصیر فقط آن را درک می‌کنند.

صفار با اشاره به الگوگیری کشورهای همسایه همچون سوریه و عراق از شهدای ایران، گفت: با وجود اینکه بسیاری از کشورهای دنیا از جنگ علیه سوریه و عراق حمایت می‌کنند اما همواره با شکست روبه‌رو می‌شوند چرا که مدل کربلایی در جنگ سوریه پاسخ داده است.

وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جنگ یمن، اظهار کرد: یمنی‌ها با همین مدل عربستان و اربابان‌شان را عاصی کرده‌اند امروز بیش از ۷۰ درصد یمن در اختیار انصارالله قرار دارد.

صفار افزود: امروز بین‌الملل اسلامی به دست مسلمانان ایرانی تحقق پیدا کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع برجام و توافق هسته‌ای، خاطرنشان کرد: تصویب برجام به پایان رسید اما پسابرجام زنده و نحوه اجرای آن بسیار مهم است، قطعا کسانی که باید در پسابرجام از منافع کشور دفاع کنند باید با نگاهنرفتن زیر بار تحمیل و توجه به فرموده‌های رهبری اقدام کنند تا بتوانند امتیاز بگیرند.

صفار همچنین ادامه داد: اگر این نگاه نباشید شکست می‌خوریم، زمانی که ظریف در مذاکرات انقلابی عمل می‌کرد امتیاز می‌گرفت و قدرت چانه‌زنی‌اش افزایش می‌یافت نه آنکه هر کسی بهتر انگلیسی صحبت می‌کرد از امیتاز بیشتری برخوردار بود.

وی  در ادامه با اشاره به اینکه بعضی‌ها به شهدا بی‌احترامی می‌کنند، اظهار کرد: جسارت به شهدا پذیرفتنی نیست، وقتی فتنه آغاز می‌شود عده‌ای اراذل و اوباش به تمثال این شهدا حمله می‌برند چرا که آنها می‌دانند شهدا اهرم فشار این ملت هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی‌ها هم به دنبال القای افسردگی در کشور هستند، می‌خواهند بفهمانند که دیگر برای شهدا  اباعبدالله گریه نکینم، برخی‌ها هم در داخل می‌گویند که دیگر برای آنها گریه نکنیم.

صفار خاطرنشان کرد: پس از برجام این سخنان تندتر می‌شود و باید مواظب نفوذ دشمن به ویژه در بخش فرهنگی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا