مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

مبانی اقتصاد مقاومتی بر اساس رفاه اجتماعی است/ در زمان دولت یازدهم به یک واردکننده صرف تبدیل شده‌ایم

بصیر، شکرالله رضازاده شرمه در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: نامگذاری امسال نشان‌دهنده دغدغه رهبری به معیشت و رفاه مردم بود.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد رهبری در حالی این سال را به اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند که مسئولان نتوانستند به وظایف ذاتی خود در رونق اقتصاد کشور عمل کنند.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران با اشاره به اینکه با نامگذاری امسال مدیران و مسئولان اجرایی کشور باید تلاش کنند تا کشور از این وضعیت اقتصادی خارج شود، خاطرنشان کرد: راه‌برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی است تا شکوفایی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

رضازاده تاکید کرد: مبانی اقتصاد مقاومتی بر اساس رفاه اجتماعی است و اگر این امر عملیاتی شود بدون شک به نتیجه می‌رسد.

وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی کشور به وظیفه خود عمل نکردند، گفت: نامگذاری این سال نشان از دغدغه رهبری نسبت به معیشت مردم دارد.

این تحلیل‌گر سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه رهبری به کاندیداهای ریاست جمهوری دوره یازدهم فرمودند که وعده‌ای بدهید که بتوانید آن را عملیاتی کنید، یادآور شد: دولت یازدهم در زمان انتخابات وعده‌های زیادی مانند رفع مشکلات ۱۰۰ روزه اقتصادی را داده بود، اما چندین ۱۰۰ روز گذشت و نتیجه‌ای به دست نیامد.

رضازاده گفت: از مذاکرات هسته‌ای برجامی بیرون آمد که در قابل تعهدات و اجرای ایران نیز شکوفایی اقتصادی به دست نیامد.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران خاطرنشان کرد: در زمان دولت یازدهم و پس از اجرای برجام به یک کشور صرف واردات تبدیل شدیم، این در حالی است که اگر قرار شود محصولی را وارد کنیم باید تکنولوژی و صنعت آن را نیز به کشور وارد کنیم.

رضازاده با بیان اینکه در حوزه اقتصادی به دولت نمره قابل قبولی نمی‌دهم، گفت: نامه ۴ وزیر به رئیس‌جمهور در خصوص عدم عبور از رکود نشان‌دهنده این وضع نامناسب است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس عادت این دولت در هر سال شعاری می‌دهد، اظهار کرد: شعار دادن مشکلی از مردم را حل نمی‌کند، بلکه باید از نسخه اقتصاد مقاومتی استفاده کرد تا مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور و مردم برطرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا