پیام پدر شهید عبدالله باقری به هیئت مذاکره کننده ایرانی در نشست حل بحران سوریه:

عقب نشینی نکنید/ نگذارید خون شهدای مدافع حرم پایمال شود/

بصیر، حاج حبیب الله باقری، پدر شهید مدافع حرم عبدالله باقری پیامی خطاب به تیم مذاکره کننده ایرانی در نشست حل بحران سوریه صادر کرد و گفت: از تیم مذاکره کننده می خواهم که در قبال زیاده خواهی های غرب و دشمنان ایران، اسلام و جبهه مقاومت عقب نشینی نکرده و اجازه ندهند خون جوانانی که در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) جان خود را فدا کرده اند، پایمال شود.

این پدر شهید همچنین خاطر نشان کرد: یک فرزندم در راه اهل بیت(ع) فدا شد و حاضرم ۴ فرزند دیگرم را هم در این راه فدا کنم.

حبیب الله باقری در ادامه به آخرین جمله فرزند شهیدش نیز اشاره کرد و افزود: عبدالله هنگام رفتن به مادرش گفت که هر چیزی خمس و زکاتی دارد و شما هم ۵ فرزند دارید که یکی را باید در راه خدا به عنوان خمس فدا کنید.

وی تصریح کرد: عبدالله ارادت خاصی به حضرت زینب(س) داشت و می گفت که حضرت یکبار به اسارت رفته اند و نباید بگذاریم که این بار حرم ایشان به اسارت درآید. به مادرش می گفت که اگر حرم حضرت زینب(س) را بگیرند، وقتی آن دنیا از تو سوال کنند که ۵ فرزند داشتی چرا آنها را برای دفاع از حرم فدا نکردی، چه پاسخی خواهی داشت.

حبیب الله باقری در پایان به پیام خون شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: پیام خون این شهدا این است که ما پای انقلاب و اسلام و مقاومت ایستاده ایم و عقب نشینی نمی کنیم. خط قرمز شهدای مدافع حرم هم حریم اهل بیت(ع) و فرمان رهبر معظم انقلاب است.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا